Annonser från BloggPartner
DATE: 2009-12-03 / FILED UNDER: Blandat

idiotiska kommentarer

En sak som jag, och säkert väldigt många andra som gillar Justin, hatar är när alla hela tiden säger saker om honom. Har hört allt från "asså han ser ut att vara tolv.." och "det är en tjej som sjunger va? OMG det låter ju som det!!"
Själv blir jag väldigt irriterad. men kom ihåg, ta ingen skit och fortsätt gilla honom oavsett vad idioterna med dålig musik/killsmak säger..!


vad tycker dom du känner om Justin?

Name: evelina

Nja, dom säger väl inte så mycket, men när dom säger nåt så är det väl: han låter lite som en tjej, och typ ew han e så ful -.-

Men ärligt talat orkar inte bry mig om vad dom tycker, det är jag som gillar han och inte dom. ;)

Date:2009-12-03 - Time:19:07:25
Site: http://evelinahs.devote.se
Name: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

Huh, sådär säger de flesta som nt gillar hnm >.<

Lix typ "Vad kort han e", "han ser ut o vara 11", "han sjunger som en tjej" m.m så ... dumt >.< Lix helt sant, det är VI som gillar honom och inte DE. Har de problemas? STICK! Jutin e så snygg att man drägglar över data skärmen och vill rycka ut hnm från data skärmen!! LÄNGE LEVE JUSTIN :D <333

Date:2009-12-03 - Time:22:19:40
Site: http://nicolinajovic.blogg.se/
Name: jennifer

precis, länge leve jusin xd

Date:2009-12-04 - Time:17:44:21
Name: jossan

jag är också liten tolv men ser mindre ut alla typ ba gguu va lite storlek på skorna du har

Date:2010-06-15 - Time:15:13:23
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: