Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-04-02 / FILED UNDER: Veckans poll

Veckans poll:


Name: Fridada

Han var överallt när jag var i USA, asså TV, tidningar, på postrar och affisher.. men då visste jag inte vem han var... jag hörde one time på radion flera ggr i usa också och tyckte att den var bra, men jag visste inte att det var han då XD så när jag komm hem så sökte jag på youtube och fick fram att det var han!

Date:2010-04-02 - Time:22:46:36
Name: hanna

hm, hittade honom först på youtube för flera år sedan, innan han inte alls var stor, då typ dem enda videosarna som fanns var när han sjöng hemma i soffan, osv

Sedan var det en kompis i skolan som visade honom, tänkte inte så mycket på det, men min andra kompis som också var med när hon visade började prata om honom hela tiden, och nu, ja nu är jag nästintill beroende xD

Date:2010-04-02 - Time:23:28:03
Site: http://hkhajeh.blogg.se/
Name: Anonym

min kompis visa mig på spotify och jag tyckte han var bra och snygg så klart så jag blev ett fan.

det här hände i sommras 2010

Date:2010-11-14 - Time:10:25:27
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: