Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-08-13 / FILED UNDER: Fredagscollage

Fredagscollage

Namn: Alexandra - www.biebersbitch.blogg.se
Jag valde dom här bilderna för jag tycker han ser så underbart söt och het ut på alla dom bilderna! (Men det gör han ju på alla bilder). Justin är världens undebaraste, sötaste, snyggaste, hetaste, snällaste, jah, världens bästa allså! Han är ju absolut helt underbar! Och det tycker jag han visar på dom här bilderna! (haha)

Namn: FlizanLizan - www.flizanlizan.blogg.se
Jag valde dem bilderna i mitt collage för den ena bilden är en avb mina favorit bilder han är så söt och den andra bilden tycker jag är lite skojig hehe :P


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: Anonym

jag har ett fredagscollage men till vilken hotmail ska jag skicka den till ?

Date:2010-08-13 - Time:11:40:18
Name: Alexandra

Tack för att ni tog med mitt collage! :D <33

Date:2010-08-13 - Time:20:53:33
Site: http://biebersbitch.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: