Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-12-17 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Rebecca
Skulle egentligen ha kunnat valt vilka bilder som helst, han är ju alltid så söt! Men jag gjorde allt svart/vitt förutom hans ögon som jag tycker är SÅ fina :-)

Namn: Diellza
Jag valde dessa bilderna för han är så fina och det är han på alla bilder. Älskar hans leende :) 
Han är bäst, the next king of pop ;)


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt. Döp mejlet till FREDAGSCOLLAGE.

Name: diellza :)

hehe där är min bild :)

Date:2010-12-17 - Time:21:51:37
Site: http://absolutdiellza.blogg.se/
Name: beliber4life

Älskar justin otroligt mkt men han e nt nästa king of pop, det finns bara en och det är MJ men Justin är the prince of pop :)

Date:2010-12-17 - Time:22:05:20
Name: Jenny

Instämmer med beliber4life... Att kalla Justin för (the next) King Of Pop är såå respektlöst mot MJ. Men Prince Of Pop, sure. :)

Date:2010-12-20 - Time:00:10:43
Name: Awa

Säg Prince of Pop men inte King of Pop. Precis som ovanstående så älskar jag Justin men det är Michaels titel :)

Date:2010-12-20 - Time:01:16:14
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: