Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-12-28 / FILED UNDER: Prylar & Postrar

Justin kanske ska släppa ett eget Snack Pack?



Snart
kanske du kan köpa dina egena Justin Bieber snacks. Rykten går runt att ConAgra Foods, som tillverkar Snack Pack, försöker Justin Bieber att stödja sin produkt till välgörenhet.

Enligt en källa ZackTaylor.ca vill de att Justin ska "skapa sin egen smak och godkänna den för att hjälpa med att samla in pengar i utbyte mot ett års förbrukning av mellanmål Packs.

ConAgra Foods arbetar nära Kids Caféer, en välgörenhetsorganisation som ger näringsrik mat till barn från familjer med låga inkomster. "Jag är glad att se honom eventuellt donera sin image till välgörenhet, men det är lite oroande att se hans ansikte bredvid orden "artificiellt smaksatt".

Skulle du köpa Justin Bieber snacks?

- Examiner

Name: josephine

lätt! D:

Date:2010-12-28 - Time:18:00:40
Site: http://josephineleekman.blogg.se/
Name: sandra -_-

ja om den är god jag menar bara för att jag ett beliber så tänker inte jag köpa det äkliga ( om det är äckligt) bara för att han är på förpackningen... men om det är gott så skulle jag leva på det :P

Date:2010-12-28 - Time:18:26:55
Name: Anonym

aa men vad menas med det sista asså om ni vet det?? Det där om det är lite oroande att se hans ansikte bredvid orden "artificiellt smaksatt" ?? :))

Date:2010-12-28 - Time:19:58:21
Name: Natalie

jaa:))<33

de skulle jag kunna!!:)

Date:2010-12-28 - Time:20:07:57
Name: Filippa<33 :)

Ass bra blogg verkligen! Läser konstant asså HELA TIDEN :D <33

En fråga gör ni designer? <33

Om dem kostar kan man betala via sms ?? <33

Date:2010-12-29 - Time:09:50:25
Site: http://alltiing.blogg.se/
Name: Sandy - Motivationsbloggen

Ser ju rätt gott ut, så varför inte ;)

Date:2010-12-29 - Time:11:34:37
Site: http://sandyhall.blogg.se/
Name: Elin

Klart jag skulle göra det !!!

Även om dom skulle vara äkliga så skulle jag köpa endå ;D !<333

Date:2010-12-31 - Time:15:10:41
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: