Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-12-28 / FILED UNDER: Blandat

Kommentarer


Nu har jag suttit och läst era kommentarer på inlägget där jag svarade på en kommentar. Och jag måste säga - Jag är förvånad! Jag trodde ni alla skulle bli arga och inte alls hålla med, men jag ser att det är väldigt många som faktiskt håller med om det jag & den som kommenterade sa. Det är sjukt nice att veta att man kan ta upp saker med er och ni kan respondera på ett moget sätt, utan att börja bråka i kommentarerna, mot varandra och mot oss bloggare.
Det mesta ni säger är så sant också, att man får ha en egen åsikt, men det är onödigt att hålla på och skriva massa hate mot tjejer Justin hänger med osv :) Jätte kul att veta att det inte alltid behöver bli bråk när någon talar om sin åsikt.

Och, kommentaren av tjejen vid namn Ida, tack så himla mycket ! Det värmer jätte mycket, både jag och Nicolina satt och typ aaaaw:ade den igår ! :')

Tack alla söta läsare!

Name: Anonym

Håller med Ida till 100% att han e snygg och har bra personlighet e ju bara ett plus man kan väl inte gilla nåns musik BARA för att man e snygg? Men jag håller specielt med om att ni är jätte bra bloggare och så och fattar ju att man liksom inte har en chans med honom det e liksom 1 på miljonen eller mer

Date:2010-12-28 - Time:14:05:38
Name: Anonym

dessutom, vem än justin kommer gifta sig med eller bli ihop med kommer jag INTE att hata, om det inte e en som utnyttjar honom eller är elak eller nåt sånt :)

Date:2010-12-28 - Time:14:07:05
Name: Anonym

förut gillade jag honom för hans musik och för att jag var kär i honom nu e det mer för hans musik :)

Date:2010-12-28 - Time:14:08:41
Name: Safija

det är 7kt nice att vissa håller med för kommer ihåg en gång då jag komentera med min blogg url och blev rejält attackerad haha.

bless

Date:2010-12-28 - Time:14:14:13
Name: Nadine

Kolla nu serriöst, han har ett eget liv, tyck vad ni vill men säg det inte, om du verkligen är en äkta och bra belieber till 10000% så accepterar du att han dejtar den han dejtar. För han vet inte vem nån av er är, ni är helt okända, VI är okända för honom, han har sina val, och alla vi får bara hoppas att han gör rätt, och vara glada för honom, för han vet antagligen vad som är rätt och bäst för honom, och hans mamma kommer säkert inte låta honom göra något fel.

Ni måste vara berädda på att alla kändisar ni älskar kommer hitta en tjej/kille, och antagligen kommer det inte vara ni, men man kan alltid drömma!

Och egentligen, vad lönar all avundsjuka sig? Han vill ju att ni ska gilla honom och stödja honom som vi gör. Så var glada istället för att klaga! ;)

Date:2010-12-28 - Time:14:35:44
Name: Anonym

do you want a kiss from your crush on the nearest friday

1. say your name 10 times

2. say your moms name 5 times

3. say your crushes name 3 times

4. post this on 4 other posts

5. press f6

Date:2010-12-28 - Time:14:37:38
Name: maddis

De är så rätt! Han är fortfarande en tonåring, låt honom leva med massa brudar. Men självklart kan man drömma ;)

Date:2010-12-28 - Time:14:40:17
Site: http://madeleinerohr.devote.se
Name: infamousworld.blogg.se :)

tja! älskar er blogg men orkade inte besöka den så ofta förut pga. "skriptet" ni hade på sidan. grymt att det är borta och måste säga att jag älskar den nya designen! :)



xo

Date:2010-12-28 - Time:14:47:00
Site: http://infamousworld.blogg.se/
Name: ida

Tack själv, tjejer! :)

Date:2010-12-28 - Time:14:48:01
Name: Anida

hahahha ni har sett dom här & säkert lagt upp dom, men man tröttnar aldrig, haha man bara måste älska this guy!



http://www.youtube.com/watch?v=sYhfjaUCsZE&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=upaJHS8mfP8&feature=channel

Date:2010-12-28 - Time:15:21:12
Site: http://aniidauknow.blogg.se/
Name: Nathalie @ Bloody Disgusting

Fyndat på någon rea då?

Date:2010-12-28 - Time:15:49:38
Site: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Name: Tina Juwel

OMG! ÄLSKAR NYA DESIGENN :)

Date:2010-12-28 - Time:15:50:25
Site: http://tinajuwel.blogg.se/
Name: Mete

Jag är verkligen med =)

Jaa det svaret är X

Date:2010-12-28 - Time:18:00:34
Site: http://mamee.blogg.se/
Name: Anonym

Håller med Ida, och btw... Den nya designen är as snygg :)

Date:2010-12-28 - Time:18:08:15
Name: mella

hur tar man kort sådär? att nt hela skärmen visar o typ bara d?

snälla vill gärna veta :)

Date:2010-12-28 - Time:21:09:49
Name: Anonym





hon som hette ida och skrev att man bara gillade musiken och inte hur personligheten är om man är en såkallad "belieber".. Hell no, hade ni gillat honom om han var otrevlig och oförskämd? Knappast.



Jag är inget Justin bieber fan men ni har en väldigt fin och ordentlig blogg :)

Date:2010-12-29 - Time:09:53:38
Name: Emelie Lundgren

I(Y)JB



är med i tävlingen.

Date:2010-12-29 - Time:10:48:10
Name: nhania

I kepset står det I(L)JB.

jag är med i tävlingen xD

Date:2010-12-29 - Time:15:48:44
Site: http://nhania.blogg.se/
Name: Linnéa

Äälskar er blogg och den nya designen!! :D

Men ärligt talat, vem är det som får döma hur en "äkta" Belieber är? Det finns väll inga regler hur man ska vara det mest "proffsiga" och det bästa fanet? Bara för att man är kär i Justin och skulle bli avundsjuk om han har en flickvän, varför är man då helt plötsligt inte ett "äkta" fan? Det är ju liksom bara mänskliga känslor. Själv så är jag inte ”kär” i honom liksom jag har ju aldrig ens träffat honom men jag kan ju säga att jag gillar honom otroligt mycket både hans musik, personlighet och han utseende.

Men jag blir bara så irriterad när det är en person som utnämner sig själv för att bestämma hur man ska vara och bete sig som ett äkta fan. Jag förstår hur ni tänker och jag förstår att vissa blir avundsjuka men jag håller absolut med er om att man inte ska hata alla tjejer som Justin umgås med.

PEACE OUT! ;)

Date:2010-12-30 - Time:00:33:30
Name: factory coach outlet

Really interesting articles. I enjoyed reading it.

Date:2011-01-14 - Time:07:02:58
Site: http://www.factorycoachoutlets.com
Name: gucci bags

he's homesame and cute

Date:2011-10-18 - Time:08:58:44
Site: http://www.gucci-bags-uk.com
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: