Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-02-23 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin ber om ursäkt till sina fans.


Justin har bett om ursäkt till sina fans när de var tvugna att ställa in ett framträdande.

Det var tänkt att Justin skulle uppträda i en butik i Paris men alltför många fans dök upp och polisen var tvungen att avbryta händelsen.  

Justin skrev bla på twitter: "Paris är CRAZY! Hade några intervjuer med tidningar och radio. Fick öva min franska lite. Men så i butiken... "

"Det fanns tusentals barn vid butikerna och polisen hade inte förväntat sig det. De omorganiserade publiken och vi fick det att funka men .. efter en stund kom polisen och stoppade och sa att det var över. Så jag var tvungen att lämna."

"Är ledsen över att jag inte fick träffa alla. Jag älskar er alla för ert stöd. Att starta min resa till Paris såhär.. den kärleken och energin är fantastisk.. tack så mycket!"

Name: Anonym

jag udrar är han kvar i frankrike/paris eller är han hemma ;)?

Date:2010-02-23 - Time:17:17:47
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: