Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-02-21 / FILED UNDER: Blandat

Ryktet. Det var väl sant.



Här är en bild på Justin när han kysser Jasmine. Ja.. Ryktet var väl sant, även ifall man önskade innerligt att det inte skulle vara det x) Många har frågat mig på msn "Är det sant att Justin kysste Jasmine på inspelningen av Baby?" och mja.. mitt svar lät såhär "Förtillfället har jag inte sett något som bekräftar det, men har hört rykten om att de har de" Och mja.. Det var visst sant ;) (wäwä) *suck* så patetisk man är nu x(

Nu kommer jag in här (Matilda), det är så att jag har hört att bilden är photoshopad. Så heelt 100% kan vi ju inte veta..

Name: TERREH

NOOO!!! Jag dör! Första gången jag besöker denna blogg och måste säga att jag gillar den! Men nu blev jäkligt deprimerad... Fan helvete, var dom tvungna att kyssa varandra? xD

Date:2010-02-21 - Time:14:11:40
Site: http://terreh.blogg.se/
Name: justin drew bieber - kidrauhl.webblogg.se

jag blev jätteledsen när jag såg den här bilden på en sida :'(

men man har ju sett bilder på han och caitlin beadles...:/

Date:2010-02-21 - Time:15:38:01
Site: http://kidrauhl.webblogg.se/
Name: Beatrice

asså den där kyssen var bara för videons skull, men dem klippte bort det för jasmine vill inte ha alla justinfans emot sig, och hon har en pojkvän och justin är fortfarande singel så det är inget att freaka ur sig pågrund av xD du kommer väl inte sluta gilla justin för det? :O

Date:2010-02-21 - Time:16:30:23
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: ..

jag hoppas de inte är på g nu elr nåt sånt .. ! jag tror inte den e redikerad för då skulle väl inte dem i bakgunden se förvånade ut ? och vem orkar sitta och redikera dem .. om den e redikerad så är det väl kissie som gjort de ! blev as förvånad !

Date:2010-02-22 - Time:10:38:51
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: