Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-02-21 / FILED UNDER: Frågestunder

SVAR PÅ FRÅGORNA I FRÅGESTUNDEN!


1. När och hur började ni gilla justin, fick reda på honom? :)
Nicolina: Tror det var i slutet av 2008 jag fick reda på honom, och det var via youtube i tihink ;)
Matilda: jag visste vem har var innan jag började lyssna på honom. men i mitten av 2009 tror jag det var. tror jag såg Where Are You Now på någon blogg sen började jag lyssna på One Time..

2. Vad tycker ni om bäst med Justin? :)
Nicolina:
Han sjunger som en ängel och är otroligt söt. Och han är så gullig mot sina fans ;)
Matilda: ja, att han är så extremt gullig mot sina fans! och sångrösten.. och leendet.. så himla underbar!

3. Vilken är eran favoritlåt med Justin?
Nicolina: Älskar One Less Lonely Girl på franska. Och One time har varit min favorit låt sedan jag hörde den i början av -09 ;)
Matilda: One Time, eftersom det var den jag först "blev kär" i.

4. Favoritbild?
Nicolina:
Absolut älskar denhär bilden:



Hans hår, ögon och allt ser så gudomligt ut ;O Hehe, kanske därför jag tog den bilden till våran ikon? ;) Har även den bilden på väggen vid sängen (A)

Matilda:
jag håller på att svimma när jag ser den här bilden:

plus en annan bild jag inte har på den här datan. dom där käkbenen.. perfektion.

5. Ni skrev om hans fan-mail, svarar han på mejl där?
Nicolina:
Nej, det tror jag inte. Han KANSKE läser det men tror inte han hinner svara.

6. Jag vill beställa en t-shirt från hans webshop, vad kommer frakten kosta?
Nicolina:
Ja du.. som jag ser det så tror jag det inte tillkommer en frakt.

7. Hur är störst chans att man får en reply av Justin på twitter? 
Nicolina:
Ja du.. rätt så liten faktiskt ;) Han följer ju över 34.000 personer... Och han är ju inte online hela tiden så chansen är väl rätt liten ;)

8. Hur är störst chans att Justin börja följa en på twitter? :)
Nicolina:
Hm.. han följer ju oss på twitter (@JbieberSweden) så det är väl inte såå liten chans.
Matilda: nej, han följer min egna Twitter också, @matildabieber.

9. Ni har en riktigt bra blogg :)
Nicolina:
Tack ;D
Matilda: thanks!

10. Vet du om Justin har nån fanmail eller nåt?
Nicolina:
Hm.. inte vad jag hört.. Men han har en fan adress man kan skicka brev till.

Justin Bieber
c/o Island Def Jam Group.
Worldwide Plaza
825 8th Ave.,
28th Fl.
New York, NY 10019

Dock är det inte säkert att det är rätt. Men jag ska iallfall skicka ett brev dit när jag kommer på något ettigt att skriva :D

11. Var på ultimate för nån dag sedan, dom sa att inte skivan fanns ute så jag har beställt på usa. Och det var första skivan ! <3
Nicolina:
När sa dem det? :O Ifall du menar My World (inte My World 2.0) så är den ute i Sverige, finns på CDON ;)
Matilda: japp! jag och en kompis förhandsbokade tillsammans..

12. När man blir medlem på Justins hemsida, så ska man skriva i sitt mobilnr och postnummer. Är det ngt man måste göra och kommer uppgifterna ut? x) hehe..och gjorde ni det ? =) hihi♥
Nicolina:
Nej, mitt mobil nummer och postnummer det står iallfall inte på min profil ;)

13. Hur får man jb's fan mail? :D
Nicolina:
Du blir medlem HÄR.

14. Kommer justin ha swett sextin? har ni hans fan e -mail elr han e-mail elr vad det nu är .. ! om han kommer upträda i sverige.. kommer ni infomera oss ? :) svara ! :)
Nicolina:
Ang My Sweet Sixteen, så vet jag faktiskt inget om. Men ska såklart meddela ifall jag får reda på nått ;) Och ifall han kommer till Sverige så kommer vi SÅKLART att informera er, det är ju ett måste ;)
Matilda: jag tror Justin kommer ha en Sweet Sixteen fest, men asså inte som filmas av My Sweet Sixteen på mtv eller vad menade du nicolina?
 
15. Hans ex Caitlin (?) var ju med om en olycka förut, vet ni om hon är helt återställd nu? :)
Nicolina:
Caitlin Beadles heter hon ;) Och hon är Justins kompis inte ex ;) Vad jag läst var hon med i en båtolycka när hon körde vattenskoteråkning och föll av men att båten bakom henne föll över henne. Och jag tror hon är okej.. Det kände ju för ca 5 månader sedan. Tor jag sett bilder på henne nyligen, så hon borde vara ok ;) Men stackarn.. tycker verkligen synd om henne :/
Matilda: jo nicolina, det är hans ex? det finns tillochmed pussbilder på justin och caitlin..

16. Hur hinner han med skolan när han reser runt så mycket?
Nicolina:
Det tror jag inte han gör ;) Han hoppade ju av skolan vad jag läst och han har tänkt att börja på college.
Matilda: Justin har privatlärare med sig när han är på turne. han skulle aldrig kunna gå i en riktig skola - fans skulle invadera den..

17. Hur stor chans e det att justin svarar på twitter frågor?
Nicolina:
Rätt liten (tyvärr) ):

18.Har han svarat på era ?
Nicolina:
Nej ;)

19. Hur stor chans att han följer en.?
Nicolina:
Inte lika liten som att han svarar på frågor. han följer ju tex. oss på twitter. Så man har nog en god chans :D

20. Hur lång är han? :)
Nicolina:
Ca 163-167cm ^^,
Matilda: 1,64 har jag hört.. kortis :(
 
21. Vilken one time version tycker ni är bäst? :) Orginalet, acoustic eller my heart edition?
Nicolina:
Jag tycker att studio versinen (orginalet dåra) är bäst ;)
Matilda: svårt.. jag älskar dom allihop!

22. Har han flickvän?
Nicolina:
Nej, han har sagt flera gånger att han är singel. Bäst för honom det... ;) ;)

23. Vet ni vart man kan köpa "life story magazine"? alltså den där tidningen om bara justin :D
Nicolina:
Vissa har sagt att de har köpt sina i pressbyrån, så kolla in där? ;)

24. Hur mycket kostar tidningen (med bara Justin) och var kan man köpa den?
Nicolina:
Ifall du ska köpa den i Sverige så tippar jag på +50kr eftersom de vill ha lite extra pengar för att importera in tidningarna. Priset kan gå ända upp till ca 90kr.
Matilda: tidningarna som är importerade från USA brukar kosta över 90kr. det finns vissa över 100kr också..


Name: Louise

Tack för svaren :D♥

Date:2010-02-21 - Time:18:02:01
Site: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Name: Emma

Hej! Angående frågan om frakt när man beställer från hans hemsida skulle jag vilja berätta att det visst blir porto.



Tröjorna kostar runt $ 25, dvs ungefär 190 svenska kronor! Sen kan man välja hur mycket frakten ska kosta (det tar olika lång tid att skicka paketet). Det billigaste portor är $ 21 har jag för mig. Sen i efterhand kommer man behöva betala tull och moms (eftersom att man beställer från USA).



Jag beställde en tröja idag ;) Hela tröjan, ink porto, tull och moms blev ca. 450 kr! Haha, rätt dyrt ;)

Date:2010-02-21 - Time:18:58:34
Name: L

thnx för svaren :D

och bara så att ni vet så finns det ett antal personer på bdb (mpd-my photo diary som det heter på engelska) som säger sej vara justin men dom ljuger säkert bara alihopa men det är ändå kul att titta på massa bilder på justin - fast man har nördat dom på google ett antal gånger xD men här äe några av dom iaf : justiiinB94 , Official-Justin , bieeber94 och Kidrauhll :D

haha, jag vet att det är typ omöjligt att det är han, men som sagt det är kul att titta ändå :D

Date:2010-02-21 - Time:19:02:12
Site: http://liinasoderberg.blogg.se/
Name: Anonym

vad heter texten du skrivit med längst ner på hemsidan?sveriges största justin drew bieber fanblogg

Date:2010-04-21 - Time:19:16:52
Name: Anonym

Vad är Justin Biebers fan mobil/ mobil nummer?<33

Date:2010-06-14 - Time:17:53:03
Name: Anonym

Date:2010-07-13 - Time:08:42:31
Name: ellen<3

heej!! jag har hört att ni har en super bra blogg för dom som gillar Justin!! 1. vem är Justins tjej? 2.när kommer han till sverige? 3.vad Justins favorit låt? 4.vem älskar inte justin<33 :) puuss<33

Date:2010-07-13 - Time:08:48:19
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: