Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-07-31 / FILED UNDER: Blandat

En ny bloggare..

Hellu Nicolina här! :)
De som läst bloggen för en månad sedan vet att jag är en av bloggägarna. Men just nu är jag bortrest ;)

Från och med 4-14 Augusti kommer en tjej vid namn Zoe gästblogga. Anledningen till det är att Cassie reser bort 2 veckor och Matilda ska till Spanien. Dock kommer både jag OCH Cassie blogga lite mellan 4-14 Augusti... Phu.. Min rädsla var att bloggen skulle stå toooom. Tur att det inte kommer att ske! :)

Name: kajsa bieber

Behöver ni någon gästbloggare så finns jag alltid,

(maila mig eller så får nicolina säga det på msn :O).



Btw, när kommer du hem? :D

Date:2010-07-31 - Time:16:53:43
Name: Lucia

:)

Date:2010-08-01 - Time:17:22:16
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: