Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-27 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

"...Artisten som gör så att 14 till 18-åriga flickor tappar andan"



När listan över nominerade till 2010 BET Awards tillkännagavs förra månaden, blev många intresserade av ett par nya namn.
Justin Bieber är nominerad till Best New Artist Award. Det tonåringa popstjärnan kommer att få möta en del hård konkurrens då han är upp mot Nicki Minaj, Whale, Young Money och Melanie Fiona.

Men enligt Stephen Hill, BET: s chef över musik programmering och speciellt, är Justins nominering väldigt vettig.

"Det är alltid bra att ha energin av den artisten som gör så att 14 till 18-åriga flickor tappar andan," ska Hill ha sagt.
"Bieber är ... han genererar styrka, och korsar verkligen alla linjer."

- Examiner


Name: narin

va 14-18 mår dom bra hallå va hände me 13 o 12 åringar da? den som har sagt/skrivit de där mår inte bra ja lovar!

Date:2010-06-28 - Time:00:13:40
Name: suzana Bieber

1, GÅ IN PÅ DENNA SIDAN : http://tweeter.faxo.com/Justin_Bieber_My_World_Tour

2, Över alla flaggor så finns det en liten grå knapp där det står "i'm humen" tryck där sen skriv in koden

3, RÖSTA PÅ SVERIGE !4, RÖSTA PÅ SVERIGE EFTER 20 MINUTER IGEN !

5, HÅLL PÅ ATT RÖSTA PÅ SVERIGE VARJE 20 MIN !



det e bara 4 dagar kvaaar !KOMIGEN NU !

Date:2010-06-28 - Time:00:17:03
Site: http://suzanatheebest.blogg.se/
Name: ' eeemmaa ;)

det är ju till oh med 8 åringar som tappar andan när dom ser honom ;)

Date:2010-06-28 - Time:00:17:24
Site: http://twitter.com/UltraBeliebers
Name: beatrice

det skulle vara bra om ni kunde skriva länk till varifrån artikeln är :) skulle vilja läsa den på engelska

Date:2010-06-28 - Time:02:24:38
Name: Lucia

Hihi :]

Date:2010-06-28 - Time:16:10:41
Name: elin (:

jag är 12 snart 13 år & jag är VÄRLDENS största fan. skulle göra allt för att få träffa den snygga,underbara justin drew bieber. han är allt för mig. och det e synd att det inte kommer tidningar hit till lindsdal. fast jag har hittat EN tidning, en engelsk, då fick jag 17 plancher, jag blev helt över lycklig.

ochy ni ska veta att jag älskar er blogg jätte mycket <3

Date:2010-06-28 - Time:16:45:48
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: