Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-28 / FILED UNDER: My World Tour

Iyaz hänger på Justin's My world tour



"Jag är ser definitivt fram emot det,"
säger Iyaz om sin kommande sommarturné med Justin.

 "Det ska bli kul. Inte alltför många vet att jag är med på turnén ... Det är tänkt att vara en överraskning. "

Sean Kingston, som också är med på turnén med Justin den här sommaren, upptäckte Iyaz på MySpace. Hans enda singel "Repaly" kom ut nu i vår och hans fulla album kommer ut nu i augusti. Han har varit polare med Justin ett tag nu.
 
"VMAs var över och alla fick lämna för gå ut, och han är kort. Så folkmassan började gå runt honom och in i honom" Berättar Iyaz om när han för första gången träffade Justin på MTV Video Music Awards förra året.

"Jag är inte så ycket längre än han, men jag bara började flyttade bort alla människor ifrån honom", säger han. "Jag visste inte ens vilka människorna var. Och efter har vi varit vänner. Vi pratar hela tiden."

- Just so you know

Name: ' eeemmaa ;)

det är nog ingen överasskning längre...

Date:2010-06-28 - Time:16:57:03
Site: http://ljuubavii.blogg.se/
Name: Lucia

(:

Date:2010-06-28 - Time:19:17:17
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: