Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-29 / FILED UNDER: Nyheter

Dessies inlägg om Justin

Nu är det en till svensk bloggare som skrivit om Justin..
Dessie postade ett inlägg idag där hon skrev:

"Den lilla artisten som började på youtube som nu är jättekänd är ju så otroligt söt! Är det någon mer än jag som har lagt märke till honom..? Han är ju även riktigt bra på att sjunga också. Ni har ju säkert hört "Where are you now?" Låten som han faktiskt slog igenom med ;) Jag har iallfall lagt märkte till honom ett tag nu och sitter och faktiskt checkar in den lilla sötnosen!:)
Han kommer nog bli riktigt riktigt stor när han blir äldre..
;)
Synd bara att han är 94:a.. Jag gillar ju äldre killar!;)"

Länk till inlägget
Själv gillar jag inte Dessie alls. Hon är bara jobbig..

"Den lilla artisten" är redan riktigt stor Dessie..

Name: jessica

Hatar också Dessie! Bajsar snett på henne! (Det är lungt Dessie! du kan tycka han e hur söt som dig och även om ni är i samma ålder så skulle han aldrig vilja ha en bitch som du din lilla slampa!)

Date:2010-03-29 - Time:22:52:18
Name: Sara

Jag älskar denna bloggen! Men ett tips är att sluta överflöda med ''O_o'' ''-_-'' och sådana smileys. Inlägget ''Vanliga frågor'' tyckte jag var intressant för att den var skriven så proffisgt (utan tjock text, mellansslag sedan punkt och smileys.



Fortsätt med det goda!



Btw, kommer verkligen Justin till Sverige i Maj? Isåfall.. kommer vara i Stockholm då eller? (Jag frågar er eftersom jag vet att ni vet allt om Jbeebs...)



Ohwell, peace. xx

Date:2010-03-29 - Time:23:34:54
Name: Amanda

hah fan vad hon leker;p

Date:2010-03-30 - Time:02:34:16
Name: Anonym

dessie är en idiot vem tror att hon e men föresten vem e caitlin beadles

Date:2010-03-30 - Time:02:53:01
Name: Anna Tran

hon får mig att må illa.

Date:2010-03-30 - Time:15:29:26
Site: http://twitter.com/annajoonas
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: