Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-29 / FILED UNDER: Justin i tidningar

JUSTIN I SENASTE FRIDA




Det här numret kommer ut den 31a Mars och har Miley Cyrus på framsidan. I nästa nummer kommer mer Justin, det kommer ut den 15e april!

Intervjun:
Med sin ljuva röst och smäktande låttexter har Justin Bieber ockuperat många flickhjärtan. Reporter-Sanna har träffat tjejtjusaren i Paris!

Jag är på plats långt innan utsatt tid, ändå är Justin Bieber den första jag ser när jag anländer till hotellet där intervjun ska äga rum. Det tar ungefär fem sekunder, sedan har han lyckats ge mig en blixtsnabb kram och frågat vad det är för armband jag har på mig.
- Det visar att jag är här för att intervjua dig, förklarar jag. - Coolt. Då ses vi senare, säger det unga stjärnskottet och springer vidare i hotellkorridoren som vilken 16-åring som helst. Men även om han har kvar sitt barnasinne och divalaterna lyser med sin frånvaro så är det vissa saker som skiljer Justin från andra tonåringar. För det är inte många som kan skryta om att ha jobbat med Usher, sjungit för president Obama eller rest hela världen. -Jag älskar att man får resa så mycket som artist. Det är det bästa med att vara artist, säger han när vi slår oss ned i ett konferensrum en halvtimme senare.

Vad vet du om Sverige?
- Det finns väldigt många snygga tjejer där. Och så har ni en hockeyspelare som heter Mars Sundin, jag älskar hockey! Och den där osten kommer från Sverige, Schweizerost. Jaha, den var från Schweiz..
Du har ju blivit otroligt populär bland tjejer. Brukar du svara på beundrarbrev?
- Jag skriver till mina fans via Twitter och Facebook. Jag älskar dem, de är underbara!
Är du singel?
- Ja!
Beskriv din drömtjej.
- Hon ska ha fina ögon, ett fint leende och vara rolig. Jag vill kunna skratta med min tjej.
Letar du efter någon flickvän just nu?
- Just nu arbetar jag för mycket för att hinna ge en flickvän den uppmärksamhet och tid hon förtjänar.

Är en gentleman
Justin slänger med sin fönade snedlugg för ungefär tionde gången på lika många minuter och smäller av ett leende. Trots sin ringa ålder är han redan en gentleman och har absolut inga problem med att intervjun kretsar kring kärlek. Tvärtom så verkar det vara hans favoritämne.
Vad vill du göra på första dejten?
- Jag bryr mig inte så mycket. Så länge tjejen är glad är jag glad!
Vad är viktigast, personlighet eller utseende?
- Personlighet är viktigast, men du vet, utseendet är ju det man ser först..
Vem var den senaste personen som pussade dig?
- Hmm.. Det var min mamma när hon pussade mig godnatt igår kväll.
Vem var din första kärlek?
- Det var en tjej hemma i Kanada. Jag var 13 år.
När fick du din första kyss?
- Jag var 13 år då också, men det var inte med tjejen jag var kär i. Det var med en tjej som jag dansade med, mer än så var det inte.
Har du fått ditt hjärta krossat någon gång?
- Nej.
Hinner du någonsin vara en normal tonåring?
- jag brukar se till att vara ledig en dag i veckan. Då hänger jag med mina kompisar, träffar tjejer, spelar basket, hockey, bowlar och sådant.

Galna fans
Nu för tiden har han dock svårt att röra sig utomhus utan att klungor av skrikande fans kommer fram för att be om en autograf eller säga hur mycket de älskar honom. bara några meter från oss, vid hotellentrèn, har det stått tjejer och spanat efter stjärnan i timmar.
Vad är det mest galna ett fan gjort för dig?
- När jag uppträdde i Los Angeles så kom det fram en tjej efteråt och sa att hon hade flugit enda från Turkiet för att få träffa mig. Det var galet tycker jag.
Vad skulle du aldrig göra?
- Jag skulle aldrig döda någon, aldrig knarka eller springa naken.
Vilka är de tre viktigaste personerna i ditt liv?
- Mamma, pappa och Gud.
Okej, sista frågan. Har du någon hälsning till dina svenska fans?
- Jag vill tacka dem för deras stöd, det betyder mycket!

Name: Jasmine

http://www.youtube.com/watch?v=cWatmUCc0eU



Justin Bieber i Sverige i Maj från Spotify..

Date:2010-03-29 - Time:18:44:34
Site: http://essatjej.blogg.se/
Name: Vilma ;D

WHAAAT! Svenska tjejer är söööta ;P aww och underbara sa han jue! Jag Älskar honom ;D

Date:2010-03-29 - Time:18:54:29
Name: beatrice

jag älskar justin!:D

Date:2010-03-29 - Time:19:34:53
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: Elin

Var tog du texten ifrån?

Date:2010-03-30 - Time:13:08:19
Name: JENNIFER <3

Kommer det att vara en affisch på honom ? i FRIDA tidningen som kommeR nu 31 mars ? :D

Date:2010-03-30 - Time:22:10:13
Name: En tjej vid namn Ella

Svenska tjejer ÄR snygga, eftersom det är vi. Men om han tycker så kan han la boka en flygbiljet och flyga hit, men jag kan vänta

Date:2010-10-16 - Time:09:33:36
Site: http://ericsaadefans.bloggplatsen.se
Name: Isabella

herregud jag fattar inte hur folk kan gilla honom!men hans låtar är bra....och faktis är han lite söt!:D

Date:2010-12-18 - Time:22:52:16
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: