Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-29 / FILED UNDER: Blandat

Motivera varför..

.. du läser/gillar/besöker våran blogg ;)

Bästa motivationen vinner en länkning i våran meny i 1 månad (:

Alltså ni ska skriva varför ni läser/gillar/besöker våran blogg, skriv gärna lite mer än ett par ord.

Ha det bäst BELIBERS!

Name: Oli & Luc

Jag gillar sättet ni skriver, jag diggar justin som fan och har kollat på han ändå sedan han var en liten unge på youtube.. innan han blev känd då :p tycker att det är nice av er att driva en sån här blogg =)



keep up the good work!

Date:2010-03-29 - Time:14:12:25
Site: http://seko.blogg.se/
Name: Vilma ;D

Jag har inte nån blogg enu men skriver endå!;P Ni uppdaterar ofta Och den handlar om Justin bieber!! Alltså den bästa bloggen i värden!;D

Date:2010-03-29 - Time:15:27:05
Name: Anonym

För att jag älskar Justin's musik och han. I er blogg står oftast sånt man måste leta efter, eller översätta för att ta reda på. Ni updaterar jättebra och lägger ner mycket tid på bloggen. Det är verkligen inte konstigt att ni är Sveriges Största JB blogg. Det förtjänar ni också :)



Jag läser er blogg varje dag och det kommer jag fortsätta med!

Date:2010-03-29 - Time:15:55:41
Site: http://anchaals.blogg.se/
Name: leyluzz

Jag giller bloggen för att jag älskar justin och det är bra imformation elr asso bloggen är jätte bra!!

Date:2010-03-29 - Time:16:10:59
Name: melinda

jag läser er blogg varje dag, och går in på den säkert 20 gånger (a)

jag läser den för att jag älskar justin så galet mycket,hans musik & allt! ni lägger ut jätte mycket bilder, jätte mycket information,och ni lägger ner mycket tid på bloggen och det borde ni få mycket creds för!=)



bästa bloggen ♥

Date:2010-03-29 - Time:16:20:18
Site: http://meelindah.blogg.se/
Name: emma

jag läser eran blogg på gruna av att den år fylld av god bra , söt inofmation,

Jag älskar denna bloggen så fin , sockersöt, och underbaer.

Ni har också så himla mycket info om honom och fakta och bilder :d<3

Deb handlar om Justin och ni uppdaterar ofta :D

Date:2010-03-29 - Time:16:43:56
Site: http://justinbiebermusik.blogg.se/
Name: Rania

Jag läser denna blogg, för att den ger enkel information om Justin Bieber, och det är bra med korta inlägg eftersom att jag är en ganska lat människa som inte orkar läsa så mycket.

Det finns ju tusentals Justin Bieber bloggar,

men denna är min favorit eftersom designen är trevlig och, det handlar mycket om han vissa bloggar tillräckligt mycket bara om sig sjävla.



Jag kan bara säga att jag diggar den här bloggen

ur mycket ! Tummen upp för denna blogg, har länkat denna blogg tusentals gånger i min blogg.

Date:2010-03-29 - Time:17:04:18
Site: http://raaniias.blogg.se/
Name: emmelie

jag gillar eran blogg för den handlar ju såklart om världens sötaste kille justin bieber. man får se massa klipp, låtar, bilder, en massa information och en massa sånt bra för alla som gillar justin.

man förstår verkligen allt ni skriver, de är så enkelt att förstå, designen gör även bloggen lite roligare att läsa också!



tummen upp på er blogg, den är verkligen bäst :)

Date:2010-03-29 - Time:17:23:09
Site: http://emmeliesalonen.blogg.se/
Name: Anna

jag läser eran blogg för att bloggen är grym, ni skriver om min största idol <3 och hittar jättebra fakta. Ni uppdaterar mycket vilket är toppen och har ûber söta/snygga bilder på min babe Justin <3 :)

Tack gör en grym blogg!

Date:2010-03-29 - Time:17:27:29
Site: http://annaahsplace.blogg.se/
Name: Hedvig

Hej tjejer!

Jag älskar justin och ni är så sjukt bra på att hålla er uppdaterade och allt! man får verkligen reda på dagen ut och in hos honom. Ni har dom bästa bilderna också ;) förstår inte vart ni får allt ifrån men är otroligt tacksam över att ni delar med er till en sån som mig ! :D

ni gör ett superjobb (y) fortsätt så!

ni har skiiiiiiitsnygg design dessutom, och inte bara för att justin är med på den! ;)

ha det bra keep the good work up!

Date:2010-03-29 - Time:17:28:02
Site: http://youtube.se/hedvigthorson
Name: Emma

Jag älskar eran blogg för att ni uppdaterar säkert 10 gånger varje dag och ni kommer alltid med smaskiga nyheter och den handlar om allas älskling Justin! Ni är verkligen bäst och ni har verkligen förtjänat titeln som SVERIGES STÖRSTA JUSTIN BIEBER BLOGG!!!! Jag går in på bloggen typ 20 gånger om dan och det ska jag verkligen fortsätta. Och ni är oxå grymma på att göra snygga designer. :) Älskar denna blogg!! <3

LÄNGE LEV JUSTIN BIEBER !!! XD <33

Date:2010-03-29 - Time:18:02:50
Name: beatrice

Jag läser eran blogg för att ni uppdaterar så ofta och alltid har de senaste om jb ;) och jag gillar den för ni är så trevliga och er design är så fin!!!:)

Date:2010-03-29 - Time:18:20:22
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: mahira

jag läser eran blogg för att den är bra och man får ju oxå fakta om honom,besöker den varjedag flera gånger per dag.Gillar nog er blogg för att jag bara gillar den hihi.Fast den är sjukt bra,älskar ju själv justin och är ett stort fan av hnm,och typ det här är den bästa jb;bloggen jag vet iaf.kommer forsätta läsa den&kommentera.jag besöker er blogg för att jag tyvker det är kul & läsa vad ni skrivit om hnm, se nya bilder videoklipp osv.

det bara är så älskar er blogg :)

Date:2010-03-29 - Time:18:31:36
Site: http://juustinbieber.blogg.se/
Name: Olivia

Åh, innan jag hittade hit visste jag inte att det fanns fler som mig och mina kompisar. Fler svenska tjejer som är galna i Justin Bieber. Dumt av mig antagligen.. Han är ju oemotståndlig! Ni skriver om nästan allt som händer i hans liv, vilket får mig att besöka er blogg varje dag! :D Helt perfekt, JB-uppdatering på svenska! Me like! Fortsätt som ni gör tjejer, KEEP BELIEBING!

Date:2010-03-29 - Time:20:22:42
Site: http://olli.bloggsida.se
Name: Elsa Allerstrand

Jag läser eran blogg för att jag ÄLSKAR Justin mest , höhö . Ni skriver om saker som man vill veta , lägger ut snygga bilder och bra videoklipp. Bara det bästa helt enkelt! Därför läser jag eran blogg för den helt enkelt är bäst ! :)

kram

Date:2010-03-29 - Time:20:58:10
Site: http://endastelsa.blogg.se/
Name: Emilia

jag gillar eran blogg för att jag älskar justin bieber och så har ni alltid så bra information och ni hängar alltid med i Justin svängarna, och det gillar jag! Och ni har alltid så söta/snygga bilder på Justin! :D



Kepp doing the good work!

Date:2010-03-29 - Time:22:13:41
Site: http://godisemilia.blogg.se/
Name: stephanie

för jag älskar justin,mest!

asså dör för den killen, och jag tittar alltid&besöker denna bloggen, för ni har bilder på honom, skriver saker om honom som är sant, och då blir man glad, för ni vet saker om honom som inte vi vet & ofc vill vi veta mer, så man tittar,lär sig & säger till andra.

denna bloggen är bäst! (y) justin blogg, we like.

världens bästa blogg,forstätt såhär ni har många läsare &alla älskar denna bloggen.

asså jag ääälskar bloggen & justin.

ni lägger upp video & allt med honom, man blir sååå glad, för man älskar honom ofc?&så hör man allt hrä &ser dom nyaste bilderna här & låtarna!

så jag ger verkligen ett stort plus till denna bloggen, verkligen! har sagt till många v mina vänner att denna finns!

Date:2010-03-29 - Time:23:04:14
Site: http://stephaniesimic.blogg.se/
Name: danielle'

Jag älskar eran blgog för att ni skriver väldigt bra, alla kan liksom förstå texterna! Och man vill alltid fortsätta läsa, det är bra! Sen så är jag ju ett stort fan till Justin Bieber så jag besöker den så ofta det bara går för att få reda på mer om hans fantastiska liv!



Eran blogg är grym, älskar den verkligen!

Date:2010-03-30 - Time:12:09:48
Site: http://lifeofdanni.blogg.se/
Name: felicia

Jag följer den etftersom ni kommer med grymt bra fakta som man själv ibland missar :)

och jaa, ni har en jättebra uppdatering, bra bilder, bra intervjuer, osv. Ni skriver på ett enkelt sätt och man fortsätter läsa :)

kram!

Date:2010-03-30 - Time:15:54:18
Site: http://feliciasmeds.blogg.se/
Name: anyels<33

asså i den här bloggen finns alla svaren man måste bara titta och läsa igenom jela bloggen för då får man svar på massor av frågor som tex hur lång är han och man klickar bara på något och så får man svaret och ni skriver ju om JUSTIN DREW BIEBER!! och den har bästa designen och jag besöker den här bloggen varje dag! asså jag tittar om och om och om och om och om på samma video! älskar den här bloggen det är en förbanelse för mig! jag sprider vidare till massor av mina vänner som är beliebers för att de ska bli mer galna i den söta biebern. fortsätt så så blir allt bättre<33

ha det bra kram till alla beliebers <33

Date:2010-08-11 - Time:21:09:59
Name: JUDITH

LOVE YOU

Date:2011-06-14 - Time:19:11:16
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: