Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-29 / FILED UNDER: Blandat

DÅLIG UPPDATERING? JA..

Jo de flesta tycker det är dålig uppdatering då vi bloggar ca 7-10 inlägg per dag. Men det är ju så att vi "skämtbort" er lite, med över 13 inlägg per dag ;) Ibland, som nu till expempel, finns det inga nya bilder eller events med Justin /:

Idag har hag sovit. Den här veckan har jag varit SUPER TRÖTT, praon har tagit kål på min rygg och jag kände mig stel och som sagt trött HELA veckan! Idag har jag sovit och tänker ta det lungt den här helgen. Data och plugg sak det bli, med data menar jag bloggen ;) Så idag ska jag ska blogga!

TACK TILL ALLA ER SOM STÅR PÅ VÅRAN SIDA OCH FÖRSTÅR ATT VI ÄR VANLIGA TJEJER MED LIV ;)


Name: emelie

Vart får ni reda på alla nyheter och bilder och så om justin bieber, skule bli jätte tacksam om ni svarade på den här bloggen http://loveyoubieber.blogg.se

Date:2010-05-29 - Time:16:52:18
Site: http://emeliezz.blogg.se/
Name: jessica

Ja vissa förstår ju inte att man vill ha lite fritid! man kan inte hålla på med bloggen dygnet runt :) om dom vill ha reda på nya saker om justin så kan dom ju leta reda på det själv!

Date:2010-05-29 - Time:17:15:44
Name: Felicia

Jag håller såklart med jessica. ni vill ju oxå göra saker, ni kan ju inte blogga hela tiden? jag förstår er. tycker bloggen är grym :) fast det har jag sagt några gånger innan ;)

Date:2010-05-29 - Time:17:29:25
Name: Ellen

Jeg kommer fra Norge, jeg leser bloggen deres hver dag...siden ikke alle de i Norge blit oppdatert... Dere oppdaterer jo hele tiden! :D DERE ER BEST!!! EEELSKER BLOGGEN!!

Date:2010-05-29 - Time:17:50:58
Name: Smilys

Tycker du Nicolina borde ta det lungt, Du är fortfarande en vanlig tonårs tjej. Haha ibland blir jag chockad över att du har 2 bloggar och ditt jobb är att uppdatera minst 10 i den här bloggen. Och juste Nicolina jag vet att du gillar twilight och bara så du vet så kommer Taylor Lautner och Kristen Stewart till stockholm :D! Hypervetilerar just nu, Det står på twilightsweden.se! Men blev sjukt besviken att inte Robert kommer.



Kram och PS: Ta det lungt så du inte får bloggfebern!:D

Date:2010-05-29 - Time:17:51:47
Name: Anonym

kommer justin b inte t sommarkrysset ikväll varför????

Date:2010-05-29 - Time:21:07:35
Name: Emilia

Jag tycker ni uppdaterar lagom ja! :D herregud, ni har ju ett liv som ska levas också ;)

Date:2010-05-29 - Time:23:25:34
Site: http://godisemilia.blogg.se/
Name: beatrice

förstår er :) ni gör ett toppenjobb!

Date:2010-05-30 - Time:20:38:14
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: