Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-20 / FILED UNDER: Frågestunder

Svar på frågestunden del 1!


Först och främst: frågan som ställdes flest gånger, som vi får ungefär 30 gånger om dagen:

1. KOMMER JUSTIN BIEBER TILL SVERIGE, HUR BLIR DET MED SOMMARKRYSSET?
Svar: Universal Music har gjort reklam på Facebook och Spotify och vi har haft kontakt med dom, Justin kommer i slutet av maj/början av juni säger dom. Bara Stockholm!!!. Fortfarande är inget datum bestämt tyvärr. Han kommer inte ha någon konsert, men skivsignering och någon liten spelning blir det. TV4 skrev på deras hemsida att det fanns en stor chans att han skulle vara med på Sommarkrysset den 29 Maj men raderade sedan den raden. Så vi vet knappt någonting längre! Allt det här hade ni hittat i våran kategori Justin till Sverige.

2. Har Bieber msn?
Nej det har han inte. Alla är fake, det kan vi lova er. Samma sak med Facebook profiler, Bdb och allt annat.

3. Hur lång är han?
I en intervju för ett tag sedan sa han att han var 5' 5, alltså 165cm, men han ser ut att ha vuxit rätt mycket på senaste tiden!

4. Hur går det med fanvideon?
Åh det här gör mig så frustrerad att jag inte kan svara, tyvärr kan vi inte göra något.. Jasmine sa att den kunde vara klar igår men hon svarade inte på msn..

5. Hur många bilder har ni på erat rum tillsammans?
Jag har runt 9 postrar och ett tiotal bilder i mitt rum bara. Hade fler förut men alla säger bara att jag är beroende, som att det vore en dålig sak -.-. Nicolina har fler, vet inte riktigt hur många.

6. Vem kom på att ni skulle starta den här bloggen?
Det var jag, Matilda :)

7. Hur länge har ni haft bieberfever?
Matilda sedan hösten 09, Nicolina sedan sommaren 09 :)

8. Hur mycket väger Justin Bieber?
Mellan 50-54kg tror jag.

9. Hur gamla är Justins föräldrar??
Pattie är 34 och Jeremy vet jag inte.. någon som vet?!

10. Var ni inte tre personer innan som hade denna bloggen?
I början var det jag och min kompis Jenny, men hon bloggade aldrig så då var det bara jag. Sen kom Nicolina och frågade om hon kunde joina och det var då allt blev mer "seriöst", haha.

11. Kan man få en golden ticket i Sverige? och vad får man om man får den?
Den går inte att lösa in om man bor i Sverige så den finns inte i dom svenska skivorna.. Man får följa med Justin till Bahamas i sommar.

12. Vart får ni reda på all info om honom?
Jaadu, we've done our research! ;) Men ett tips är att sitta och googla och hitta en maassa sidor, youtubea och kolla på alla videor och jaa läsa alla artiklar du kommer över såklart :)

13. Gillar Justin Kim Kardashians lillasyster?
Justin har inte sagt att han gillar henne, men han har sagt att han tycker Kim är snygg, haha.

14. Är Justin Bieber tillsammans med Miley Cyrus?
Absolut inte, dom var och åt middag för ett tag sedan men det var bara för att dom diskuterade ett jobb, antagligen ett samarbete.

15. Vilken skostorlek har Justin?
7,5/8. Alltså 40/41.

16. Asså det var en tjej som skrev till 118800: har justin bieber varit i sverige? och fick svaret: ja, han var här tidigare i maj på pr besök. Asså jag tror inte på det för justin har inte skrivit något på twitter men asså kan ni svara om det är sant för jag blir ju lite ....... rädd ?
Justin skulle omöjligt kunna vara i Sverige utan att någon fick reda på det. Eniro svarar alltid fel på mina frågor, haha.

17. Går inte JB i skolan?
Han har sin privatlärare med sig överrallt, det skulle bli kaos om han började i en riktig skola, fans skulle invadera den XD

18. Hur mkt får justin i månads & vecko peng?
Han får inget, han bara frågar om pengar när han behöver något :)

19. Hur många girlfriends har han haft?
Justin pratar inte så mycket om sina förra förhållanden, men runt 3 tror jag. Sen har han dejtat flera.

20. Varför tar hans mamma hans dator o mobil för att han reser så mkt?
Haha hon tar dom inte för att han reser mycket, hon tar dom istället för att ge honom utegångsförbud och så.

21. Har hans föräldrar fortfarande kontakt?
Yes.

22. Är det sant att han är oskuld?
Han sa i en intervju att han skulle vänta tills han gifter sig men i vissa intervjuer låter det lite som att han inte ska det.. Men liksom, han är typ den populäraste killen på jorden och har tusentals tjejer runt sig varje dag?

23. Om ni hade en biljett till justin konsert vem skulle då gå av er?
Nicolina, hon skulle slå ner mig och springa iväg med biljetten, haha! Nejmen vi skulle sälja den till något desperat fan för dubbla priset och köpa två biljetter till Justins nästa konsert ;)

24. Det var skit många som sa att justins farsa e död o massa sånt e det sant?
Nej Jeremy är inte död, han är med Justin i Tyskland just nu faktiskt.

Name: nino

jag tänkte bara skicka in en video.. här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=JxSeCKwz-jw



verkligen jätte kul video på justin bieber:D borde inte ha skrattat när jag såg det eftersom han såg ut att ha riktigt ont.. stackarn:/ men den är rolig:D

Date:2010-05-20 - Time:19:14:07
Site: http://niinoooo.devote.se
Name: Luna

heey:)

fin blogg,asso jag sitter liksom varje dag å väntar på att jb ska komma men han kmr förfan aldrig,så om ni får någon information skriv då en kommentar till min blogg om dt

Date:2010-05-20 - Time:19:19:15
Site: http://lunaaa.blogg.se/
Name: jdbloveeer

hej,ni fick en fråga på om justin hade en msn, det har han faktist, jag har sett hnm i cam, han är jätte gullig!

Date:2010-05-20 - Time:20:32:53
Name: Anonym

hej!

jag förstog inte riktigt det med hans sko storlek har han storlek 40 eller.TACKSAMM FÖR SVAR:D

Date:2010-05-20 - Time:20:47:40
Name: ISABELLA

hej!

jag förstog inte riktigt det med hans sko storlek har han storlek 40 eller.TACKSAMM FÖR SVAR:D

Date:2010-05-20 - Time:20:48:09
Name: matilda - j u s t i n d r e w b i e b e r . b l o g g . s e

Isabella: 7,5/8 amerikanska storlekar. Alltså 40/41 på svenska ;)

Date:2010-05-20 - Time:21:01:13
Site: http://justindrewbieber.blogg.se/
Name: miss bieber

Hej! Han har visst Facebook! Han har till och med sagt den pa youtube!!! kolla in: Facebook.com/justinbieber

Date:2010-05-20 - Time:21:10:57
Site: http://habbo.se
Name: Diana loves justin bieber

Justin bieber har visst msn, fan va ni ljuger!!! Han har oxå öppnat sin webcamera för mig!!!

Date:2010-05-20 - Time:22:52:41
Site: http://diiannaa.blogg.se/
Name: Lina

Hej! Ni som säger att han har MSN ... Ge ut den då!? Please ;)

Date:2010-05-24 - Time:18:06:48
Name: isabela justins största fan

hur mycket tjänar justin drew bieber?

Date:2010-08-08 - Time:13:40:45
Name: Nadja

Jag blev jäkligt lycko när jag läste vissa frågor. (:

Han är 165,Jag är 164.

Han väger mellan 50-54 Kg.Jag väger 54 x)

Hans skostorlek är 40/41 Jag har storlek 40.

(Tummen upp för Justin och er blogg)

Love-ya guyz!

Date:2010-11-07 - Time:11:31:19
Name: denise justin är min <3

asså en sak, kommer justin bieber till sverige när och var ? har alltid undrat verkar som allt är fake. men asså kommer han till sverige? har hört att han ska komma till sverige i stockholm globen den 12 agusti vet inte om det är sant men ja har bara hört rykten!

Date:2011-07-23 - Time:13:24:31
Name: vickan ♥ justin = stort!

det är fel. justins mamma ger honom runt 350 kr varje dag. som han får göra vad han vill med. (mat & allt annat jobb, ingår alltså inte) och han har runt 800.000.000 kr sammanlagt. plus att Justins mamma har hand om alla pengarna. så att Justin som sagt inte ska bli utnytjad av andra att få pengar. Men det är menat att Justin ska få ta hand om pengarna när senast fyllt 20 år.



bara rätt fakta så alla vet! kram

Date:2011-08-07 - Time:20:14:42
Name: ett taggat fan ♥

+ att Justin tjänar ca 7.000.000 på bara ett reklam inslag. det kan man kalla mycket pengar! alltså 7 miljoner kr för en reklam.

Date:2011-08-07 - Time:20:19:15
Name: felicia

Är Justin Bieber och Selena Gomez ihop

Date:2011-11-16 - Time:16:51:13
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: