Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-22 / FILED UNDER: Frågestunder

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN: DEL TVÅ



Först och främst: frågan som ställs flest gånger, som vi får ungefär 30 gånger om dagen (fortfarande):

25. KOMMER JUSTIN BIEBER TILL SVERIGE, HUR BLIR DET MED SOMMARKRYSSET?
Svar: Universal Music gjorde oss alla hoppfulla när dom sa att han skulle komma i maj. Dom gjorde tillochmed reklam på Facebook och Spotify. Sedan sköt dom upp det till slutet av maj/juni. Nu har dom sagt att det inte blir något Sverigebesök, men kanske i höst. (Vilket dom lär skjuta upp till i vinter, hör sarkasmen..)

26. Gör ni bloggdesigner?
Nicolina gör inte designer. Matilda gör det ibland men ganska sällan nuförtiden eftersom hon knappt har tid :(

27. Vad skulle ni göra om ni fick en helt ensam dag med Justin?
Matilda: Först skulle jag hoppa runt och skrika av lycka! Menar du vad vi skulle göra den dagen? Något roligt! Jag skulle vilja gå på typ Gröna Lund med honom (Fast utan att en massa fans kommer fram såklart) och sen kanske ta en fika. Herregud så nervös jag skulle vara!

Nicolina: Jag skulle nog typ först be honom signera mitt tak uppe i mitt rum och typ bara allt jag äger. Sedan skulle jag vilja fotografera honom med min kamera. Sedan spela golf eller bowling och låtsas vara ur usel så han skulle behövde hjälpa mig 8D Sedan på kvällen skulle jag typ vilja sätta mig med honom på en äng eller kulle, lyssna på hans musik (bakgrundsmusik) och typ prata med honom :D

28. Vad är hans favoritfärg?
Lila.

29. Vad är hans favorit land?
Han gillar Japan :)

30. Om ni vann en dejt med JB och ni fick bestämma vad ni skulle göra hela dagen, vad skulle ni välja att göra?
Matilda: Som jag skrev förut, en heldag på Grönan! Fast då skulle vi ha stället för oss själva, så vi inte skulle ha hans fans efter oss hela tiden, haha. Men annars kanske bowla :)

Nicolina: Kanske golf eller bowling. Sedan kanske en liten photoshoot där jag fotar Justin ;3

31. Vad lyssnar JB på för musik, några favoritlåtar?
Han gillar Boys II Men, Green Day, Ludacris, Usher, Chris Brown..

32. Hur tror ni hans absoluta drömtjej skulle se ut?
Eftersom det enda han säger är att tjejen ska ha en fin personlighet och bra humor så är det lite svårt att gissa. Men eftersom alla tjejer han tycker är snygga (Beyonce, Kim Kardashian osv.) och alla tjejer i hans musikvideor är brunhåriga så tror jag han vill ha en tjej med lite exotiskt utseende. Synd för oss som är blonda och svenska :(

33. Vad skulle ni göra om han inte kommer till Sverige?
Jaa nu är det ju precis så.. Vi blev sjukt besvikna.

34. Tror ni tupac lever? varför/varför inte?
Nicolinas svar var "Va? vem är det??". Matilda är inte så insatt i ämnet men tror nog att han är död eftersom jag inte riktigt sett några bevis på att han inte är det (JA JAG VET ATT HAN BLEV SKJUTEN XD)

35. Vem av er startade bloggen?
Det var Matilda :)

36. Var ni vänner innan Justin?
Nej, vi hittade varandra genom våra bloggar och började prata om honom.

37. Vad skulle ni göra om ni träffade Justin sittande i en karusell?
Matilda: Om vi satt bredvid honom? Börjat snacka med honom!! Annars, hoppat ur den och sprungit fram till honom, haha.

Nicolina: Eh nej Matilda? Han skulle ju flyga fram till oss med sina änglavingar ;3

38. Har Justin bilddagboken (mpd)?
Nej, och alla såna accounts som säger att dom är honom ljuger!!

39. Hur gör ni era designer?
Vi har båda Photoshop CS4. Nicolina är den som är bäst på kod och stilmallar medans det oftast är Matilda som gör headrarna.

40. Vad är det bästa med Justin?
Matilda: hans musik, personlighet och att han är så sjukt snygg :)
Nicolina: Hans musik utan tvekan, sedan att han är så gullig mot alla och ser fruktansvärt bra ut ger en massa plus :)

41. Favorit låt med Justin?
Matilda: One Time, eftersom det var låten jag liksom blev kär i då. Annars Baby och That Should Be Me.
Nicolina: One time, Kiss and tell och Baby ;D

42. Ser du fram emot Somebody to Love videon?
Hum.. Du menar väl NI? ;) Här används plural och inte singular :) SVAR: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

43. Varför är Justin så snygg?
Vet du, det undrar vi också!

44. Är han rik?
Mjo, han är den kändaste tonåringen på hela planeten just nu. Så ja, det kan man nog säga. Men det underbara är att han inte beter sig som värsta divan för det :D

45. Kan han bli min?
Med jäkligt mycket tur. Chansen är ju ungefär en på tio miljoner, men han har ju sagt att han skulle kunna tänka sig att dejta ett fan..

46. Hur lärde Justin känna familjen Beadles?
Den här frågan hittar jag verkligen inget svar på. I en videoblogg sa Christian att han inte ville svara på det :O
Nu har vi några läsare som säger att Justin och Caitlin träffades i kyrkan och blev vänner. Sen gick dom ut på dejt och jaa.. Tack för infon :)

47. Är Justin intresserad av en tjej just nu?
Hur skulle vi kunna veta det? ;) Nej alltså, han säger att han dejtar och så. Men vem vet..

48. Om han kommer till Kroatien kan ni skriva de mycket innan? Kan ni ta reda på de?
Alltså han ska ut på sin Nordamerika turnè nu i juni som håller på tills september. Sen planerna efter det är inte bestämda..

49. Är justin oskuld?
Han har sagt i en intervju att han ska vänta tills han gifter sig, men vi vet inte om vi tror på det riktigt.. Jag menar, en tonårskille med tusentals tjejer runt sig varje dag?

50. Är det något mellan Justin och Kendall?
Nej, tydligen var det inte det ;)

51. Vad är Justins fanmail?
Vi vet inte riktigt om han har någon, men fanadress har han ialla fall. Tror inte han skulle svara på fanmejl, men pröva och skriv på Twitter tusen gånger om dagen ;)

52. Skulle han dejta en 12 åring?
Det har han inte sagt något om i en intervju, men kanske det. Om hon var mogen.

53. Vad är hans tatuering föreställer?
En fågel.

54. Varför tatuerar sig alla i Bieber släkten det?
Det är typ som ett släktsymbol och tradition :)

55. Vad hände mellan honom och hans ex?
Menar du Caitlin? Det funkade inte när Justin reste så mycket. Nu är dom däremot goda vänner.

56. Hur kan jag träffa honom?
Först måste du förmodligen åka till USA. Väl där måste du säkert vinna någon tävling eller så. Men annars får du följa efter honom vart han än går, typ stå vid flygplatsen och så :P

57. Ska han komma till Norge?
Precis som med Sverige vet vi inte alls hur det blir.

58. Vad är adressen till hans hus?
Det är hemligt för tillfället ;P Om alla visste skulle ju huset vara invaderat av fans ;)


DEL TRE KOMMER OCH VINNAREN AV BLOGGDESIGNEN KOMMER INOM KORT!

Name: Cassie

Bieber och Beadles träffades på en kyrka och blev vänner direkt :)

Date:2010-05-22 - Time:22:53:55
Name: Felicia

Hejsan! Vad är det här för blogg.Är det någon från ett annat land som skriver den eller?? Såg att ert klipp var med där =) http://justinbiebershrine.blogspot.com/

Date:2010-05-22 - Time:23:03:45
Name: li

sv: haha tack!

Kommer säkert mer serier ;)

Date:2010-05-22 - Time:23:13:40
Site: http://lejs.webblogg.se/
Name: AnnG

Ang. fråga 46 så har jag för mig att det typ bar genom kyrkan? :)

Date:2010-05-22 - Time:23:21:06
Site: http://kastasand.blogg.se/
Name: DG

vilken bloggdesign? o:

Date:2010-05-22 - Time:23:44:44
Site: http://deniseguelli.blogg.se/
Name: Anonym

AnnG: japp du har rätt, ;) Caitlin och justin träffades i kyrkan och blev jättebra vänner, efter ett litet tag började dom dejt :)

Date:2010-05-23 - Time:00:07:49
Name: amanda

aha fråga 32, blonda och svenska är ju exotiskt för justin fattar ni vell

Date:2010-05-23 - Time:05:18:15
Name: celina

det är inte sant att han inte har facebook, han har själv sagt det i flera intervjuer:D i t.ex julia nr 10 säger han att han håller på jättemkt vid facebook och twitter

Date:2010-05-23 - Time:09:02:16
Site: http://ceelinaa.blogg.se/
Name: alice

här kommer en fråga, (om man kan säga att den e det?)

Jag fattar inte hur alla kändisar,(och supersöta justin) kan köpa så mycket kläder, han måste ju ha olika varje dag, olika outfits hela tiden, hur orkar dom köpa kläder, är det inte han som är så upptagen så han inte kan komma till sverige?? :(

Date:2010-05-23 - Time:10:25:54
Name: Cecilia

de där me justins hemadress .. ja har den faktist den som går t hans lägenhet i atlanta :)

Date:2010-05-23 - Time:10:35:47
Site: http://svartaphantom.blogg.se/
Name: Emelie

Justins favorit färg är Blå men han tycker att han klär sig bäst i lila

Date:2010-05-23 - Time:11:43:58
Name: ;GÖZDe

älskar er blogg & personen den handlar om,

är skit arg för att han inte ska till sverige!:(

Date:2010-05-23 - Time:14:51:02
Site: http://tttturk.blogg.se/
Name: Anonym

Tror ni tupac lever? varför/varför inte?



svar: Tupac e död sen 1995!!

han blev skjuten!

Date:2010-05-23 - Time:15:48:03
Name: ebba

jag har hört/läst att han vill ha en tjej med fina ögon och ett fint leende också :p och någon han kan prata med

Date:2010-05-24 - Time:17:51:48
Site: http://twitter.com/ebbamorey
Name: lo

Jag har hört i en intervju att han inte kan tänka sig att dejta en ett åt yngre tjej.



Justin Bieber, who is open about his crush on sexy older woman Beyonce, said that he has his eye on sexy online star Kim Kardashian, 29. If you are under 16, does this make you upset that you have less of a chance?



Date:2010-05-25 - Time:19:48:19
Name: Rebecca

Varför kan inte Justin Bieber komma till Sverige i höst!! Om han gör de kan ni väl sicka ett mail till mig om han kommer eller inte! Stor kram från Rebecca

PS: min mail är [email protected] DS

Date:2010-07-28 - Time:14:33:10
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: