Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-11-30 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin vill avsluta High School



Justin har avslöjat att han planerar att gå på universitetet, även efter att ha sålt miljontals album och bara är 16 år.

"Jag har alltid med mig en privatlärare när jag reser. Jag har fem tre timmars lektioner i veckan. sade Justin på en presskonferens i Madrid..".

Justin fortsätter: "Jag vill avsluta gymnasiet och även universitet och sedan utvecklas vart min musik än tar mig.

"Jag vill också sticka in huvudet i filmvärlden, även om jag kommer att fokusera på min musik just nu", tillade han.


Name: Anonym

1. Ta skådespels lektioner, alla ni som säger att han e bra, visst han e det men han e inte världens bästa och han behöver bara fin slipas lite



2. NI skrev först "Justin har avslöjat att han planerar att gå på universitetet, även efter att ha sålt miljontals album och bara är 16 år." sen " "Jag vill avsluta gymnasiet och även universitet och sedan utvecklas vart min musik än tar mig."

Date:2010-11-30 - Time:16:48:50
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: