Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-10-28 / FILED UNDER: Saker du inte visste...

25 saker du inte visste om Justin (från han själv)



1. Jag lärde mig spela trummor när jag var två.

2. Jag har klaustrofobi, speciellt i en hiss.

3. Jag tycker Beyoncé är het!

4. Mitt favorit godis är Big Foots, vilket kommer från Kanada.

5. Jag älskar havet.

6. Jag reser hellre med min buss än med flyplan. Jag älskar min buss.

7. Jag glömmer alltid att packa tandborsten. På varje hotell måste jag gå till receptionen och fråga om en ny.

8. Jag försöker besöka ett center i varje stad vi åker till.

9. Min favorit drink är hos Tim Hortons! Dom har de bästa drinkarna. (alkoholfria såklart)

10. De ända skorna jag använder fler än 1 gång är de jag har på scen.

11. Jag spelar fyra instrument, jag är självlärd i alla fyra.

12. Jag älskar vattenskidor.

13. jag har två Segways on tour, som jag anväder för att terrorisera mitt team! Kanske inte då -- Jag använder dem för att åka snabbt i alla korridorer.

14. Jag är vänsterhänt.

15. Jag hade på mig kostym för första gången i år till Vita husets korrespondent middag.

16. Mitt team och jag har tävlingar om vem som kan dricka mest vatten.

17. Step Brothers är min favorit film.

18. Skateboarding är min grej.

19. Mitt team och jag spelat familje spel på bussen varje chans vi får.

20. Jag har en hund som heter Sammy som bor i Kanada med min mormor och morfar.

21. Hotell shampoo och balsam är de bästa!

22. Jag slår Shaq i basket.

23. Min favorit macka är tomat och majonäs på Wonder Bread.

24. jag är riktigt inne i att åka snowboard.

25. Vi spelar basket backstage på mina konserter.

- US MAGAZINE

Name: Anonym

jag visste om några, sepcielt dem 3 första

Date:2010-10-28 - Time:14:06:43
Name: Anonym

fattar ej nr. 10



"10. De ända skorna jag använder fler gånger är de jag har på scen."



vad ska det betyda

Date:2010-10-28 - Time:14:08:15
Name: Anonym

Bilden. <3

Date:2010-10-28 - Time:21:30:40
Name: Vilma

Asså nummer 10, han menar att alla skor han köper använder han bara en gång förrutom hans scenskor som han använder på alla konserten! fattar du?? :)

Date:2012-09-15 - Time:17:08:57
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: