Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-09-24 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Emelie Österby - www.emelieosterby.bloggplatsen.se
Jag har valt bilderna för att dom är så himla fina! Och för att jag gillar hans smile så himla mycket!!


Namn: Julia
Jag valde dom här bilderna för jag tycker dom är så fina, man kan nästan inte sluta titta!


Namn: Elin - www.infamousworld.blogg.se
Jag har bara tagit bilder på den vackraste människan i världen och så blev det så här fint :D <3 Jag älskar hans sätt att skratta och det där han gör med näsan när han ler :) Justin Bieber <3


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt. Döp mejlet till FREDAGSCOLLAGE.

Name: justin drew bieber

hi thanks for being a true beliber

Date:2010-09-24 - Time:21:15:38
Name: Vilma

Jag gjorde ett fredagscollage och skickade den till er men ni la inte in den nu??? Varför??

Snälla svara...

Date:2010-09-25 - Time:13:43:55
Site: http://vilmizz.blogg.se/
Name: malin

fiiiina :D

Date:2010-09-25 - Time:16:34:36
Site: http://malinalrup.blogg.se/
Name: emelie

yey min kom med ;)

Date:2010-09-26 - Time:12:12:50
Name: Elin

min kom oxå med :D

Date:2010-09-26 - Time:14:15:20
Site: http://infamousworld.blogg.se/
Name: :D

Min är med :D :D :D :D jaaa nu blev min dag bra :D

Date:2011-01-08 - Time:14:58:11
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: