Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-04-24 / FILED UNDER: Siter

Jelena EXPOSED: The Timeline


En sida som heter PrettyLittleBitches har skrivit ett mega långt inlägg om Jelena. De har med alla datum för alla dejter och allt och är otroligt detaljerade !
Vad tror ni om det de säger?

Name: Kajsa

Hej jag undrar hur ni fick det där (ställ frågor i menyn) ?? jag har försökt fixa det till min blogg, men det står att nån måste typ bjuda in en.. Skulle ni kunna göra det? Kram

Date:2011-04-24 - Time:23:52:25
Site: http://liitefinare.blogg.se/
Name: Anonym

Bild på jelena! http://twitpic.com/4p3cls

Date:2011-04-24 - Time:23:53:17
Name: Evelina

Jag läste rätt mycket på deras hemsida och Jsg tyckte den var jätte töntig :O som om de skrev allt bara för att provosera alla. Nej jag gillade det inte alls.

Date:2011-04-25 - Time:00:37:25
Name: ANNA PEDERSEN CANO

Åh svårt att inte tro på det efter att ha läst igenom allt, men fortfarande lite tveeeeeksamt.... vad tror ni? :)

Date:2011-04-25 - Time:00:42:20
Site: http://annapedersen.se
Name: Anonym

Guud jag läste det, jag vet inte riktigt.. de var liksom trovärdigt när man läste det men ändå så långsökt.. nää jag tror dem dejtar på riktigt, de kanske va nått trams i början men dem verkar faktiskt kära.

Date:2011-04-25 - Time:01:04:13
Name: Anonym

lite creepy att jag precis lästte det där innan ni la ut det haha... jag håller helt med om att dom säkert är ett publicity stunt men tror att justin säkert har lite känslor för henne ändå..

Date:2011-04-25 - Time:01:15:19
Name: Anonym

Fyan vad bra asså ! tror fan på hon eller dom !

så jävla grymt :)

Date:2011-04-25 - Time:01:23:19
Name: Anonym

FY FAN vad den där bloggen har rätt! asså ni som nt tror på dom e fan blåsta, den hade fan RÄTT I ALLT! :O imponerande!

Date:2011-04-25 - Time:01:35:02
Name: Sara

Tror på't! Dom har verkligen tänkt efter och så. T.ex jag skulle aldrig fira min födelsedag med typ två personer ? Helst hela min släkt och familj lixom. Han "firade" inte ens med sin mamma?

Nej. Hon är bara ute efter uppmärksamhet nu när Wizards bla bla tar slut. Hon gjorde ju lika när hon dejtade Nick Jonas. Då va ju Jonas Brother i "rampljuset" och när Twilight var populär så dejtade hon Taylor Lautner. Långt pr-trick som Selena har planerat in.

Date:2011-04-25 - Time:01:37:05
Name: Anonym

http://data.whicdn.com/images/9143097/tumblr_lk6gzlODOx1qg60ado1_400_large.jpg?1303684272



nya jelena bilder ? o:

Date:2011-04-25 - Time:01:50:56
Name: Bella

Jag tror de har känslor för varandra, men vad dom skrev känns ändå så sant.

Date:2011-04-25 - Time:02:11:35
Site: http://justinbstories.blogg.se/
Name: Jamilaah

omg, stackars justin. jag visste från hela början att selena utnyttjade justin. Först när camp rock kom ut så fick demi lite mer fame, o selena började med hela det barney saken o bästisar 4 life. Men vilken bästis är du om du inte ens går o besöker din vän i rehab. O sen blev Jonas Brothers kända, då blev det hon o nick. Sen blev hannah montana kändare, då blev hon o miley bffs. Sen blev Taylor Swift känd, då blev hon o taylor bffs. Sen blev twilight helt inne, o hon o taylor blev ihop. O senare blev glee kändare, sen blev det hon o cory.

O nu använder hon Justin!! :(

Jag säger baaara don't hate on me, men om du kollar ordentligt på vilka selena har dejtat eller varit bffs med så e det mest kändisar.

Date:2011-04-25 - Time:09:25:56
Site: http://aafrikasstolthet.blogg.se/
Name: Anonym

Jag har alltid tyckt att Jelena är gulliga (hatar dock att säga Jelena haha) men jag har alltid tyckt att det är något skumt med det oxå... å när man läser det här så måste man på ett elr. annat sätt hålla med... det är något lurt med dom... och vissa gånger så värkar det bara som om Justin "plågas" för jag tror han gillar henne lite men hon bara "act-ar" för sin kariär osv. jag tror mer på det där en att dom värkligen är kära

Date:2011-04-25 - Time:09:59:12
Name: rebecka

Date:2011-04-25 - Time:10:34:33
Site: http://rebeckaawikstrom.blogg.se/
Name: Emma

Asså jag håller fakitiskt med lite tyvärr :(

När man har läst det dom skrivit så stämmer det så bra ihop. Fast jag tror även att Justin är kär i Selena, men Selena är inte kär i honom. Hon utnyttjar honom bara för att få uppmärksamhet och det tycker jag är så fel!

Date:2011-04-25 - Time:10:35:22
Site: http://abelieberlife.blogg.se/
Name: D

håller med de såå!

Date:2011-04-25 - Time:10:36:23
Site: http://dieber.blogg.se/
Name: rebecka

Dom har ju onekligen djupdykit i alla händelser, och det gör ju att de dom skrivit är sjukt trovärdigt.Men sen är det ju bara teorier, jag har min enga teori om det hela, men jag måste säga att dom har en ponäng i det hela.

Date:2011-04-25 - Time:10:39:47
Site: http://rebeckaawikstrom.blogg.se/
Name: Anonym

menar dom att det är fake mellan dom :O?? jag tror nt de

Date:2011-04-25 - Time:10:52:00
Name: Johanna

De påstår ju att det är ett publicitets trick från Selenas sida men inte Justins? Tar det som att de vill provocera..

Date:2011-04-25 - Time:10:52:45
Name: karro

jag håller med om att selena bara dejtar kända killar, när de är på toppen av sin karriär. Jelena träffades ju genom deras manegers och då selenas mamma, the stage mom:P

Om selena utnyttjar Justin känar hon på det, och justin får ju fler fans. Men båda får också fler heters. Jag tror att justin växer upp och då kanske han inte alltid vill spendera sin födelsedag med sin familj, utan med några kompisar. Jag är 14, och jag skulle lätt kunna göra det.

Det låter inte riktigt som den Justin som vi känner.. Anledningen till att han "förändras när han är med selena" är väll att han är stressad och inte gillar att bli fottad?

Jag vet inte vad jag tror, men det känns som om tjejerna som skrev det har rätt i viss del, men att dom är för stora fans av pretty little liars för att man ska tro på det till 100 :P just saying

Date:2011-04-25 - Time:10:56:41
Name: ty46hbnet

Men gud!,fyfan de var ju sjukt hur jävla rätt dom hade,håller med dom till 100%!!

och som hon Sara skrev där uppe vem skulle gå i en galleria med EN kompis och Selena lixom,så klart firar man sin 17 års dag med familjen lixom?!,Justin som älskar sin familj så mycket lixom.

Asså Selena har planerat in allt de här för att bli kändare och få mer fame allt är bara ett publicity stunt,skabbig fitta är Selena ,men älskar Justin och kommer alltid göra de!,han är lixom mitt liv!

Date:2011-04-25 - Time:11:33:33
Site: http://shanotaha.bloggplatsen.se/
Name: Anonym

jag tro på de typ 60 % ..

är lite tveksamt men det låter sant.. som bilden på mobil.. :o

Date:2011-04-25 - Time:11:38:16
Name: Emma

Det de skriver när man väl tänker efter låter väldigt rimligt, de har gått igenom allt så grundläggande och man kan tydligt bara se igenom allt. Om det är så att det bara är ett PR-trick så får jag påstå att de har gjort ett riktigt bra jobb med att "analysera" allt. Men om de verkligen är något mellan dem så tycker jag faktiskt inte att de är något speciellt gulligt och kärleksfullt par. Tror inte att deras förhållande kommer hålla så länge till, max ett år och då menar jag verkligen MAX!

Date:2011-04-25 - Time:12:14:10
Name: Nadya

sjukt fult skrivet, acceptera att dom har ett förhållande och dom är kära

Date:2011-04-25 - Time:12:15:27
Name: Madde

Man kan hitta såna logiska saker. När de skrev det om Zanessa samma sak. Tycker också deras förhållande var pr- sak. De blev tillsammans efter filmerna. De tjänar ju mer pengar. Man hör inget mer om de. Ingens förhållande är perfekt, men jo fast på sitt sätt.

Justin skulle inte låta det om Selena gjorde det, och jag tror han skulle fatta. Man kan ogilla en kille till att gilla och var Selena gjorde. Eftersom de bara vill hålla på kan vi svenskar vissa att vi stöttar de till hundra och respekterar vad de än gör.

Date:2011-04-25 - Time:12:40:17
Site: http://karinbeatrice.blogg.se/
Name: Lucia

Dunno/no se/ingen aning... Hmm ;p

Date:2011-04-25 - Time:13:27:25
Name: Anonym

jag håller med emma.

asså det e sant.. men justin gillar henne typ det ser man...



BTW. lap dance eller vad?:s

Date:2011-04-25 - Time:13:54:31
Name: Anonym

jag ska skriva vad jag tycker:

1. Demi är mindre känd än Selena. Och Selena ringde henne när hon var i treatment och var skitledsen och grät, det har demi sagt i en intervju nyss så kolla själva! Taylor Swift och Selena är lika kända!

2. Om hon ville bli mer känd när hon var med Nick vrf erkände de aldirg att de var tsm, det finns knappt några bilder på de tsm!! Taylor och hon var typ på några dejter tsm de var aldirg ihop typ som ettt riktigt par och hon var aldrig tsm med han från Glee, de är bara vänner, det var bara ett rykte

3. Selena och Miley har aldrig ALRDIG nånsin varit "BFFs" så tyvärr utnyttjade hon aldrig henne!!

4. VAD DET GÄLLER Justin och Selena : skulle hon flyga 10 timmar på sin lediga tid för att vara tsm med, skulle hon tåla allt hat bara för kändiskapets skull?! Skulle hon gömma sig i ett hotellrum bara så att paparazzis inte skulle fota om nu hon vill ha så mkt uppmärksamhet?! Och vrf är det bara hennes fel, hur vet ni att det inte är hans också?! Hon var känd innan honom och hon är en av de kändaste tonåringarna så hon behöver inte mer uppmärksamhet än hon redan har! Är det värt allt hat bara för lite uppmärksamhet tänk efter?! Ni måste inte gilla de men respektera de och tänk om ni var hon hur skulle det kännas ha lite samvete för helv*te!! Ni borde va glada att han är en ihop med nån som aldrig haft några skandaler som är UNICEFs yngsta ambassadör och bryr så mkt om att hjälpa de fattiga och älskar sin fans så mycket!! Skulle det vara bättre om han var ihop med Taylor Momsen typ?! Och även om han dejtade ett fan skulle ni hata, och det skulle finnas miljoner andra som inte dejtade han, han kmr gifta sig en dag och få barn acceptera att hon växer upp och kmr få tjejer och dejta! Hon är oxå känd så hon förstår han bätre än nån som inte är det!!! Älska inte de men RESPEKTERA DE SNÄLLA!!!!! Från en äkta BELIEBER och SELENATOR!! <33 JELENA 4ever

Date:2011-04-25 - Time:14:26:04
Name: Ida

dom har rätt, till 100% .

Justin är toppen av sin karriär och innan nu så har Selena alltid gjort miner eller sagt något annat när någon har påstått att dom dejtar, men nu så.. ja t.e.x på Ellen DeGeneres så skrattade hon och sa att dom inte skulle ta henne till fängelse. Dessutom så alla bilder som finns på dom, så verkar det vara meningen att det ska synas, som deras lilla kyss på Vanity Fair, Justin har öppna ögon och kollar rakt in i kameran, vilka gör så när dom kysser varandra? Och när dom var på den där båten, hur fick dom egentligen bilder på dom? och just när dom kramade varandra och var påväg att kyssas, kanske för att folk ska undra mer? Liksom varför fanns det inga bilder när dom kysstes? Man såg tydlig att det var drt dom skulle göra. Jag tror personligen att hela Jelena grejen är ett påhitt.

Date:2011-04-25 - Time:14:40:51
Site: http://biebzstory.blogg.se/
Name: Cecilia

Jag tycker det är sjukt irriterande hur alla tror dem fejkar.. Varken Justin eller Selena är sådana personer, och det borde ni veta! Dem är väldigt lika på många sätt och har mycket gemensamt.. dem älskar varandra och det är bara till att acceptera istället för att klanka ner på Selena och säga att hon är en slampa som använder Justin. Det kan vara framtida Ms Bieber ni förolämpar hörni!

Date:2011-04-25 - Time:14:47:33
Site: http://karlssoncecilia.blogg.se/
Name: Yasmin

seriöst jag fick lite damp när jag läste det där, allting stämde så himla bra!! som ni andra säger vem spenderar sin födelsedag med två personer före sin familj? och det där '' @selenagomez i miss you'' är så jävla fake alltså. hon hade typ twittrat tillbaka till honom efter 11 minuter. nejnej det var verkligen inte planerat va? vi är fan inte blinda. tillslut kommer att verkligheten att komma fram, att selena bara uttnyttjade honom precis som hon gjorde med nick jonas och taylor lautner när dom var på topp. hon är bara ute efter uppmärksamhet och synas överallt! nu när wizards of wawerly place är på väg att ta slut så ville hon ju inte bara försvinna. jag tror att hon har planerat allt det här steg för steg. när hon väl får det hon vill ha kommer hon att lämna honom. hon kommer att krossa hans hjärta i tusen bitar. och när vi kommer att se honom ledsen kommer vi också att bli ledsna över det.

men ibland så sitter jag och tänker tänk om det är pressen och allt det där som har typ sagt till dom ba kan ni inte visa att ni är ett par så vi har något att skvallra om blabla?

ingen vet ju, vi kan ha fel dom kanske är stött kära i varandra. eller så är allt det här bara som ett skådespeleri?

men jag kommer alltid att stötta justin och vara en utav hans. vad han än gör och vem han än dejtar. men problemet är att jag har ALLTID ogillat selena och jag kommmer alltid att göra det. även när hon inte var tillsammans med justin så ogillade jag henne.

Date:2011-04-25 - Time:15:10:37
Site: http://justindrewbiebersnoveller.blogg.se/
Name: Anonym

jag tror hela den saken är sann, för man ser på alla bilder att selena klänger och blabla på honom och han ger ett ynka leende, de dom berätta om caitlin o justin, han pratar ju om henne o de var ju riktigt kärlek och har pratar aldrig om selena , typ som om han skäms eller ngt. utav detta så får ju selena ut sin popularitet och högar av money medans justin får.. ja selena ?!

Date:2011-04-25 - Time:15:50:43
Name: Anonym

alla som inte tror på de, kan ni engelska eller? om inte så lär er... haha okej ska inte va elak! men dom har all bevis på att selena utnyttjar justin.:/

tycker de e sjukt synd om justin.

alla tror ju typ att hon e den söta,fina flickan, men fan heller hon vill ju bli kändare så hon dejtar massa t ex taylor lautner å shit. De är min åsikt och alla har sin egen ,men nu vet ni min ;)

Date:2011-04-25 - Time:16:44:26
Name: karinbieber.<3

När jag läste det.

Jag ändrade helt åsikt om allt de här.

Ibörjan av Jelena, usch jag HATADE selena trodde bara hon utnytjade honom, men började sen tro att det verklgen fanns känslor hos henne. Men nu när jag läste det.. ÅHH, jag hade fán rätt hela tiden! Deras text är så otroligt trovärdig och jag kan inte annat än tro de som står! Tycker de är sJUUUKT lågt av Selena, för om Justin verkligen har känslor för henne kommer han bli förkrossad när allt är över.

Date:2011-04-25 - Time:20:33:40
Name: Anonym

DOM HAR SÅ JÄVLA RÄTT!!!!

men lite saker var liiite överdrivet, men sant ändå!

GOD BLESS THIS POST!!

men vad tycker nI?

asså nicolina och cassie?

Date:2011-04-25 - Time:20:59:38
Name: Tonja

tyvärr, publicitet är pengar i den industrin. det låter faktisk en aning uppgjort.

Date:2011-04-26 - Time:18:58:43
Site: http://tonjasundman.blogg.se/
Name: mathilda Henrikson

Jag sa redan ifrån början att Selena och Justin var ett PR-trick! dock tkr jag inte illa om Selena för det.. Justin hade ju absolut inte behövt gå med på det. Dem är förmodligen extremt bra vänner och han vill hjälpa henne, men tror att de börjar blomstra ngt mer.. Tyvärr.. Men om man kollar på det vi vet till 100%. tex bilder. Kolla på ett ¨riktigt¨par! inga öppna ögon under en kyss. Inga fåniga romantiska ansiktes uttryck.. utan ren glädje och ser inte konstlat ut som Jelena bilderna gör! Dessutom hade dem bara gått ut med att dem dejtade eller var det omtalade paret Jelena hade vi förmodligen slutat stör oss på hela grejen. Jag säger inte att vi Beliebers hade gillat det, men accepterat Justins val så länge han är lycklig. Men i med att inget erkännande har gjorts kan jag ffr inte tro på det.. Bara min åsikt! BTW vilken kille vill spendera SIN födelsedag att shoppa med en tjej. Hallå PR, PR, PR, PR

Date:2011-04-26 - Time:20:59:51
Name: Kajsa

I may not support the Jelena, but I supoort the J in it.

Date:2011-04-27 - Time:18:05:06
Site: http://kajsaruth.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: