Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-08-28 / FILED UNDER: Tävlingar

Lottar ut doftprover av Someday

Jag lottar nu ut 3 stycken doftprover av Justin Biebers parfym Someday. För att vinna, försök att motivera lite varför ni vill vinna doftprovet. Kommentera då detta inlägg, se till att du har skrivit din mail adress. Lycka till! :)

AVSLUTAD, lottar nu :)

OBS! Notera att det endast är doftprover. Alltså inte själva flaskan.

Name: Olivia

helllo ,jag älskar justin bieber .. och villl ha hans parfym för jag tror jag kommer lukta massa gott & SEN HAN HAR JAG NT SÅ MKE PENGAR SÅ JAG KAN KÖPA EN SJÄLV..

Date:2011-08-28 - Time:12:46:38
Site: http://www.hholm.devote.se
Name: Lovisa

Pappa ska köpa someday när han åker till USA... Och då kan det ju vara bra att få ett doftprov på den... Eller så ger jaga den till min bästis som tycker det ä hur fuskigt som helst att jag ska få den ;)



Date:2011-08-28 - Time:12:46:45
Site: http://lovisaa.devote.se
Name: Sophie

Hej! :) Jag vill jättegärna ha parfymen för att jag får inte tag på den fårn andra länder. Det verkar lukta så gott, och den kommer från den bästa! <3 :)



Tack för den underbaraste bloggen i Sverige! :*

Date:2011-08-28 - Time:12:47:01
Name: Elin

Åh! Vart alldeles till mig när jag läste det här.



Jag vill mer än gärna ha doft prov av Justin Bieber. Jag har varit inne på alla parfym affärer tusentals gånger och kollat om hans parfym har kommit. Skulle göra allt för att få den parfymen.... älska.

Date:2011-08-28 - Time:12:47:14
Name: Lisa

ÅÅÅÅ!!!!

Jag vill vinna för att jag har försökt övertala mina föräldrar om att få köpa den,dem köper den inte och jag får inte köpa den fören jag har luktat på den och jag känner ingen som har den.Så jag kommer inte få chansen till att lukta på den fören den kommer till sverige och jag vill inte vänta längre!

HOPPAS JAG VINNER!

Date:2011-08-28 - Time:12:48:03
Site: http://lisaaellinoree.blogg.se/
Name: Hanna

jag tycker jag borde vinna ett doftprov för att jag har ingen perfym alls, och det skulle vara jättekul att vinna ett litet test på min favorite kändis perfym då :)

Date:2011-08-28 - Time:12:48:31
Site: http://haannaastrandlund.blogg.se/
Name: inca

Jag vill verkligen ha parfymen för min bästis,Lina är värsta beliber!!! hon fyller år i september och det skulle vara bästaaa paketen ever!!!!

Date:2011-08-28 - Time:12:49:49
Name: julia

jag vill jätte gärna vinna en av doftproverna! Jag menar vem vill inte lukta av justins egna parfym!?? Egentligen reagerar jag lite på parfym men ALLT för justin!

Date:2011-08-28 - Time:12:52:50
Site: http://jlas.blogg.se/
Name: Becka

OMB! En test av Someday!!! Asså shit Justins egna parfym! Jag vill verkligen vinna please!!! Öhm... det skulle vara sjukt snällt om jag skulle få en av testerna!

Date:2011-08-28 - Time:12:55:28
Site: http://eckie.blogg.se/
Name: Nellie ♥

Det skulle betyda jätte mycket om jag får veta hur den luktar.

Justin betyder jätte mycket för mig och jag stööör mig verkligen att jag inte vet hur Someday luktar :P Det skulle verkligen vara skitsnällt om jag fick ett prov :D Jag vet inte hur man beställer eller köper Someday och den kanske inte ens kommer till Sverige så detta kanske är den enda chansen.

Puss! <3

Date:2011-08-28 - Time:12:56:24
Site: http://nelliiesplace.blogg.se/
Name: Lina

Jag skulle inte kunna tänka mig något bättre än att bara få lukta på Justin bieber's perfym.

Det hade betytt jätte mycket för mig. Att bara få hålla i ''lappen'' där justin biebers perfym är på får mig att gråta. Jag vill så gärna ha den. <3

Date:2011-08-28 - Time:12:57:35
Site: http://linaniwenrosfoto.blogg.se/
Name: madde

Jag vill vinna för jag ska till london i november och då ska jag köpa someday eftersom parfymen inte finns i sverige, och jag vill gärna veta hur den luktar innan. Skulle bli så glad om jag vann! <3

Date:2011-08-28 - Time:13:04:44
Site: http://typmadde.devote.se
Name: matilda

jag skulle så jätte gärna vilja känna doften av justins parfym! det skulle verkligen göra mig glad:)

jag går ofta runt och funderar på hur den doftar så att få ett doftprov skulle vara underbart!:)

Date:2011-08-28 - Time:13:05:22
Name: jonnabieber

motivering: jag älskar justin bieber.

Date:2011-08-28 - Time:13:06:16
Site: http://twitter,com/bieberneerd
Name: Jenny

Jag skulle bli skit glad om jag vann en av proverna eftersom Justin betyder riktigt mycket för mig och jag skulle gärna vilja veta hur hans parfym luktar!

<3

Date:2011-08-28 - Time:13:08:32
Name: sterre

jag vill jättegärna vinna ett someday doftprov för att min kompis inte gillar honom längre, och hon kanske börjar gilla honom igen när hon har luktat på parfymen! haha:) och jag vill ju såklart jättegärna ha den för att justin har gjort den, och alla tycker den luktar jättegott:)

Date:2011-08-28 - Time:13:09:10
Name: Sophie

Hej! Jag skulle så sjukt gärna vilja ett doftprov, tänk att få känna doften han har gjort och det får en att känna att man kommer närmre, att uppnå alla mål man vill, jag vill som många andra träffa Justin någon gång i mitt liv och att få ett doftprov gör inte direkt att jag träffar honom men de ger en mer hopp och längtan till att faktiskt göra det. Genom att känna den lukten skulle göra mig så hoppfull och glad så jag inte ens kan beskriva det. Plus att jag även tänkt köpa parfymen på något sätt, åker till London eller något land där de sälj bara för att kunna få det men då vill man ju gärna veta hur det luktar! Jag hoppas ni överväger att ge de till mig iallafall för de skulle betyda så sjukt mycket.

Date:2011-08-28 - Time:13:13:02
Site: http://sophielinnea.myshowroom.se
Name: Anonym

Åhh jag skulle vilja vinna för att jag verkligen vill ha someday men den är så dyr!! :(

Har bara en parfym som kostade 50 spänn och doften försvinner efter 20 minuter så skulle bli sjukt glad om jag vann doftprovet för someday.Skulle vara den första bra doften jag haft!<3

Date:2011-08-28 - Time:13:13:17
Name: Nathalie

Åh lätt att jag är med och tävlar om denna underbara parfymen ! Ända sedan denna parfymen har släppts så har jag bara undrat hur den luktar är så nyfiken om den luktar så gott som jag tror ! Skulle vara jättekul att få en chans att veta det för den kanske inte kommer till Sverige ;S Skulle verkligen vara en ren dröm att få den och ha på sig den varje dag!

Date:2011-08-28 - Time:13:13:27
Site: http://natthhalieeofsweden.blogg.se/
Name: Sofia Eriksson

Jag skulle gärna vilja vinna, eftersom Justin betyder mycket för mig. Man kan faktiskt säga att hans musik hjälpte mig igenom en svår period av mitt liv. Och så vill jag självklart ha den eftersom jag är en belieber och jag kan inte få tag på parfymen någonstans eftersom den inte finns i Sverige :) Skulle betyda mycket för mig om jag vann! (Haha fast det skulle det ju förstås göra för alla beliebers ;))

Date:2011-08-28 - Time:13:14:04
Site: http://sofiaaeriksson.webblogg.se/
Name: Emilia

Jag ÄLSKAR Justin Bieber och jag skulle bli SÅ glad om jag vann, Den skulle sitta perfekt på min lilla bieber höna ;)Men jag skulle bli säkert galen av den lukten aaaah :) Jag skulle lukta juvligt!

Date:2011-08-28 - Time:13:15:55
Name: aalexandra

Okej, jag vet verkligen inte vad jag ska säga..

Du vet så som det ibland blir, när man så gärna vill något men vet inte hur man ska förklara varför man vill det?!

Det är precis så jag känner just nu.

Men att få en doftprov av Someday skulle betyda så hemskt mycket, för jag vet att jag aldrig kommer kunna köpa själva flaskan :-/

that was all, hope you like it...



Date:2011-08-28 - Time:13:16:35
Name: melissa

åååh, jag skulle blivit jäääätte glad om jag vann doftprov av someday. Jag vet inte hur hans parfym luktar, men alla säger att den luktar jätte GOTT. så jag vill gärna vinna doftprov :D

Date:2011-08-28 - Time:13:19:39
Site: http://meelissaaaa.blogg.se/
Name: Lisa

Det vore en dröm att få vinna ett doftprov,

Jag for till London för 3 veckor sedan, och skulle promt köpa Someday, och när jag kommer in på Harrods så är parfymen slut! Jag började gråta inne på harrods, kan ni tänka er vad pinsamt? Och dom skulle inte få nå nya leveranser förän nån vecka och då var jag ju hemma i sverige igen.. Fick inte ens lukta och känna hur den luktade :( så. Jag skulle verkligen bli oerhört lycklig om jag var en av vinnarna!, tack på förhand <3 kram lisa

Date:2011-08-28 - Time:13:19:44
Site: http://lisaingulfsvanns.devote.se
Name: Nilla

Jag vill ha den för att veta hur den luktar, och det är väl det doftprov är till för! :)

Date:2011-08-28 - Time:13:20:04
Name: Madeleine

Jag vill ha perfymen, för att jag älskar Justin Bieber och jag vill verkligen ha den.

Date:2011-08-28 - Time:13:23:52
Name: Anonym

det hade verkligen varit riktigt roligt att vinna. jag vill mer än gärna köpa flaskan, men då den inte finns här så hade det varit underbart med ett doftprov. och jag har varit med i andra tävlingar här om att försöka vinna saker men har inte gått så bra! hade varit otroligt roligt att få vinna just denna gången. denna gången är ju priset något extra. är så nyfiken på hur det luktar!!

Date:2011-08-28 - Time:13:25:16
Name: sandra

hej hej:) Jag tycker att jag borde vinna, för att jag skulle ge den till en vän som inte har det så lätt just nu:/

Bästa bloggen<3

Date:2011-08-28 - Time:13:25:26
Site: http://sandrahanson.blogg.se/
Name: Madeleine

Hej! Jag skulle jätte gärna villja vinna ett doftprov av someday. Jag har aldrig varit riktigt så intresserad av justin bieber tills jag såg never say never. Det förändrede helt min syn på justin. Hur hårt han värkligen har kämpat för att nå dit han har kommit idag. Han har inspererat mig till att följa mina drömmar och att never say never! Jag gillar värkligen det han gör för andra.

Men jag får inte köpa parfymen förens jag vet hur den luktar... Och jag vill så gärna ha den. :)

Date:2011-08-28 - Time:13:27:09
Name: Wilma

Omg..Jag skulle kunna göra allt för att få hans parfym,men den finns inte i Sverige,så blir lite svårt. Sak samma om det inte är flaskan, för det är ändå en del utav han. Jag skulle jääääääättegärna *''vinna''* en ynklig liten bit utav hans parfym. Som sagt, *jag bryr mig inte om att det inte är flaskan,utan ett litet rör(?) för det är bara lukten jag vill känna och ha något som är ''hans''*.

+ För jag ä l s k a r Justin Drew Bieber!



Skulle betyda grymt mycket. :D

Date:2011-08-28 - Time:13:28:29
Site: http://merenween.blogg.se/
Name: Anonym

jag vill ha den för att veta hur den luktar för jag fyller år snart och jag önskar mig den fast mamma och pappa säger att dem måste veta hur den luktar innan dem köper den. och jag ÄLSKAR justin bieber jag skulle bli överlyklig om jag vann.

Date:2011-08-28 - Time:13:29:57
Name: Julia

Åh vad kul! Jag skulle vilja vinna eftersom Justin Bieber är mitt allt! Jag har inte något av hanns grejer för jag har lixom inte riktigt råd att köpa det... Det skulle betyda super mycket om jag vann :) kram

Date:2011-08-28 - Time:13:30:20
Name: Deshira

Jag hade gärna velat ha den . Vi har råd till den , jag skulle egentligen köpa den i Kroatien eller Danmark när vi skulle resa men vi hade inte tid till det för att vårt flyg skulle åka. Och jag vet inte heller vart man beställer den någon stanns. Så nu när jag har chansen att tävla om ett doftprov av parfymen så kan man ju alltid försöka :). Kram

Date:2011-08-28 - Time:13:33:17
Name: Erica

För att jag Ä L S K A R Justin Bieber och verkligen har velat ha den perfymen sen den kom ut :o Och för att jag inte kan få tag på den annars :(

Det skulle betyda jättemycket att få den, eftersom att Justin har gjort den :o

Kram!

Date:2011-08-28 - Time:13:34:12
Name: Emma

Hej:)jag skulle jätte gärna vilja ha someday justin betyder jätte mke för mig och det skulle vara så snällt om jag vann den :) jag har varit med i massa tävlingar men aldrig vunnit ngt nu skulle de ju vara kul om jag gjorde de :) ni är världens bästa blogg <3 massor med kramar från Emma :) <3



snälla jag vill verkligen vinna :)

Date:2011-08-28 - Time:13:36:29
Name: ♥

uhm' jag skulle jätte gärna vinna ett doftprov av someday,för att även om den kommer till sverige så skulle jag aldrig få tag på den eftersom jag bor i en asss liten stad i sverige, och hans film kom inte ens hit, finns knappt posters på han heller, och jag skulle bli as glad om jag fick doftprovet av someday, du kanske tror att jag skriver det här bara att få doftprovet , men jag skriver inte bara att få den, utan det är sant, och jag vill ju jätte gärna ha en av dom. :)



fast jag tror inte att jag kommer vinna en doftprov av someday.. men never say never right?:')

Date:2011-08-28 - Time:13:37:22
Name: Saf

Hej, både jag och min kompis är otroligt engagerade fans ( beroende haha), Han har verkligen förändrat våra liv. Det är så att hennes födelsedag snart är och jag vet att ett doftexempel kommer vara den bästa födelsedagspresenten! Så det skulle betyda super mkt för mig att få se leendet på hennes ansikte #neversaynever

Date:2011-08-28 - Time:13:37:23
Name: Brorsan

Jag vill vinna en till min syster, Jag vet att hon skulle bli så himla glad. Hon typ hoppade runt i soffan när hon läste detta. Hon älskar verkligen Justin biebers musik :)

Date:2011-08-28 - Time:13:39:49
Name: Sofia

Jag skulle jätte gärna vilja ha doftprovet! Jag älskar Justin Bieber,han är verkligen en förebild. Och så kan jag inte själv köpa parfymen någonstans eftersom att den inte säljs i mitt land. Skulle bli superglad om jag vann! :)

Date:2011-08-28 - Time:13:40:00
Site: http://ssofiiaas.blogg.se/
Name: Ebba :D

Det skulle varit riktigt roligt att vinna ett doftprov av Someday...men jag är inget bra på att motivera varför just jag ska vinna.....men jag är så nyfiken på hur den luktar!!



Kramisar

Date:2011-08-28 - Time:13:41:46
Name: Tara

hej jag vill gärna få lukta på hans parfym jag vill verkligen veta hur den luktar och jag har letat överallt efter someday parfymen. jag vill jätte gärna få lukta på den. jag älskar justin bieber jätte mycket hoppas jag vinner det hoppas

Date:2011-08-28 - Time:13:42:34
Name: Alice

Jag skulle jättegärna vela vinna ett doftprov, för min lilla kusin har problem med sin höft och ska in och operera sig nu i höst, igen. (Hon har redan gjort det en gång, men måste göra det igen för att bli frisk.) Hon älskar Justin Bieber och har velat haft Someday sedan hon fick reda på att den finns. Om jag vann så skulle jag ge parfymen till henne, för jag vet att det skulle göra hennes dag. Hon skulle bli så mycket lyckligare både på sjukhuset och månaderna efter när hon måste åka rullstol och gå med kryckor.

Date:2011-08-28 - Time:13:46:21
Name: JdbNorway - Rano

Jeg vil gjerne vinne fordi jeg er en kjempe stor belieber!

Date:2011-08-28 - Time:13:46:40
Site: http://www.jdbnorway.blogg.no
Name: Hanna

hej jag vill jätte gärna vinna för att jag stöttar justin i allt han gör och jag skulle igentligen åkt till london och köpt den fast då hände det sorgliga i london med allt våld.. jag är jätte nyfiken på hur den luktar och den skulle vara så kul om jag skulle få vinna något från just den här bloggen för att jag har läst den jätte länge :)



Mvh Hanna

Date:2011-08-28 - Time:13:47:11
Name: Lina

Hej, jag är ett ENORMT fan av Justin. Bara jag tänker på om jag någonsinn skulle få träffa honom så börjar jag stor gråta. Han har förändrat mitt liv, han ger mig hopp. Och han får mig att må bra, han får mig att vara lycklig.

Jag skulle SJUKT mycket vilja ha ett doft prov. Jag är 13 år och har 300 kr i månaden, det ska räcka till varje liten sak jag gör. Mamma och pappa VÄGRAR ge mig en krona om jag frågar om det. Så, jag har inte råd med parfymen. :/ Jag fick never say never i födelsedags present av mormor. Annars hade jag antagligen inte haft den nu. Men böcker kan mamma GÄRNA köpa åt mig, så first step 2 forever har jag.

Men fortfarande finns det ingen chans att jag kan skaffa someday om inte jag ställer in varända liten grej med mina vänner. Vi är rätt så olika, de får saker av sina föräldrar hela tiden. "Kan jag få pengar till Grönan?" "Visst! Här får du 500." Jag skulle aldrig få det så. Jag bor i ett område där alla tror att det är bara att få från pappa. Det är typ ett.. "rikemans" område. Allt kostar mer här. Men jag får skaffa mitt genom att jobba. Medans alla andra bara får en iphone sådär, och sen får de en mac och odd molly blus. ALDRIG att det skulle hända mig. Mamma och pappa tycker ändå att jag tydligen är bortskämd. Men jag klagar väll inte...

Men parfym provet skulle betyda riktigt mycket för mig... så jag hoppas och tror. #NeverSayNever

Date:2011-08-28 - Time:13:47:25
Site: http://chewychewy.blogg.se/
Name: Emmie

hej!

Min bästa kompis fyller år om ungefär en månad och jag vet att hon (och jag iochförsig) älskar Justin Bieber! Hon har sagt att hon skulle kunna göra nästan vad som helst för att få hans parfym så det skulle vara otroligt kul om jag kunde få ge henne ett doftprov när hon fyller år, hoppas nu att jag vinner så jag kan få ge henne världens bästa present! ;)

Date:2011-08-28 - Time:13:51:25
Name: jennifer

jag älskar justin sjuuuukt mkt och skulle göra allt för att vinna bara doftprover! är en galen belieber och som sagt så älskar jag hnm... mina kompisar blir trötta på mig när jag pratar om honom och det är OFTA! jag vet nästan mer om justin än om mig själv och mina kompisar! snälla får jag...<33 PS. bloggen äger

Date:2011-08-28 - Time:13:51:43
Name: Bella :D

Hej, jag vill gärna vara med :)

Mamma och pappa har inte lust att köpa den, just nu!:(

och jag vill jätte gärna lukta på den också, men ingen av mina vänner har den :(

så jag kan inte och jag skulle bli jätte glad om jag vann för jag har alltid velat haft den , och eftersom att jag verkligen älskar Justin!<3

Date:2011-08-28 - Time:13:51:52
Site: http://thejustinbiebeer.blogg.se/
Name: Matilda

Jag vill ha Someday mer än allt annat! Försökt få tag på den enda sen den kom ut, men har inte hittat den i någon affär. Sökt på massa sidor men kan inte hitta den någonstans:( Jag älskar Justin Bieber, och som sagt vill jag VERKLIGEN ha hans parfym! Skulle vara underbart att få ett "doftprov"! Jag vill verkligen,verkligen vinna! Skulle va en dröm att ha hans parfym. Tack så jätte mycket att man får chans att tävla om ett prov!

(Älskar eran blogg, kollar på den flera gånger om dagen för att se om de kommit något nytt. Ni e grymma! :D )kram!

Date:2011-08-28 - Time:13:52:46
Name: Damla ,#NeverSayNever

Motivering : Justin är mitt liv <3 Och jag skulle gärna velat lukta på parfymen !

I like your smile

i like you vibe

i like you style

but thats not why i love you .

Date:2011-08-28 - Time:13:53:13
Name: Nadja Malmgren

Jag älskar verkligen Justin mest av allt, har väntat så länge på Someday ska komma till Sverige! Så det skulle va sååå kul att få ett doftprov av den! :D så vet man hur den luktar & så innan själva parfymen kommer hit till Sverige.

Skulle verkligen bli jääääätte glad haha, btw älskar eran blogg, puss! :) ♥

Date:2011-08-28 - Time:13:54:48
Site: http://nadjamalmgrens.blogg.se/
Name: jwan

Hejsan!



För det första så vill jag säga att den här bloggen är så sjukt bra . Nu så ska jag säga varför jag vill ha doftproven , jo jag älskar själva justin och självklart så vill man ha doften jag skullle bli sjukt glad om jag fick den sen så är min kompis också belibers så vi båda kan få en doft av hans parfym .. jag blir lite galen när den inte finns här i sverige och hur ska man få tag på den ? ja lie omöjligt .

Och nu så har ni skrivit här på bloggen vi ska dela ut 3 doftprov man blir ju helt galen och glad och gud jag har en chans att vinna och så sitter man här och klappar och hoppar ... lite konstig men vad man blir glad om man hade chansen . Så därför vill jag ha den här chansen att vinna och om jag fick den så skulle jag nog inte våga röra den och inte ens våga lukta så jag vill verkligen vinna och jag hoppas på att jag kan vinna och sitta här med en lukt som en kändis över hela världen har tillverkat jag skulle bli nog helt galen om jag fick den eftersom jag blev helt galen när jag läste detta .. om ni inte fanns så skulle jag nog aldrig få chansen att lukta så därför är ni världens bästa blogg som får oss fans på humör när vi läser sånt här och jag älskar sådana här tävlingar men jag är en sån tjej som aldrig har tur och som typ aldrig vinner så därför vill jag verkligen vinna detta . Det här är ju den största tävlingen för mig och jag hoppas att jag vinner nu har jag nog skrivit gör mycket. En sista sak jag vill säga är att jag skriver här för att jag älskar justin och för att ni ska veta att jag läser er blogg varje dag .. så nu räcker det med att skirva .

Jag älskar justin och bloggen love u <3 <3 <3 <3

ps. justin prfym också ;)



JAG VILL VERKLIGEN VINNNA SNÄLLA :D

Date:2011-08-28 - Time:13:57:42
Name: Mona Sarwar

Hej, att vinna ett doftprov som är skapad av min favortis kändis parfym skulle betyda allt. Jag älskar honom så mycket. Och om jag har parfymen så kommer jag känna mig så mycket närmare honom. har tänkt på att köpa den från nätet, men mina föräldrar tycker att parfymen är dyr så jag kommer inte få den förän de har luktat på den och den finns ju inte i sverige så då kommer jag inte kunna få den, och någon liten resa till london eller usa är inte planerat på långt håll eftersom de tycker att skolan är så pass viktig just nu. Det skulle betyda så mycket om jag fick den. Jag som alla andra beliebers vill ju träffa honom, men att äns veta hur hans parfym luktar skulle vara en av de bästa grejerna som har hänt mig, ialla fall tills jag träffar Justin. Så nu är det ända jag kan säga never sig never och hoppas på att hans motto stämmer och får min dröm komma iuppfyllelse.

Date:2011-08-28 - Time:13:57:55
Name: frida

jag skulle gärna vilja få lukta på hans parfym för jag har velat ha den väldigt länga(som alla andra) men jag vet inte hur jag ska få tag på den fast jag har försökt väldigt länga och att få lukta på den skulle iallafall göra det lite bättre för jag gillar verkligen justin bieber och allt som har med han att göra!



kram:)

Date:2011-08-28 - Time:13:58:43
Name: vivian

jag skulle jätte gärna vilja vinna! För jag vet inte hur länge jag har väntat och letat efter Someday i Sverige, och vem skulle inte vilja ha en parfym som Justin har skapat :)

Date:2011-08-28 - Time:14:00:50
Site: http://daovivian.blogg.se/
Name: emili

Åhh, gud! vart ska jag börja egnetligen? blev alldeles till mig när jag såg detta inlägget! :D ni/du vet säkert själva hur, det är när man så gärna vill ha någonting, men kan inte förklara varför?! Att bara får ett doftprov, av Somedayparfymen, skulle betyda så fruktänsvärt mycket för mig! går inte att förklara hur mycket det hade betytt för mig! För jag vet själv, att jag inte kommer få tag på själva flaskan, i mitt land :( det var allt! hoppas ni/du gillar det! tror dock inte att just JAG kommer få doftproven men det är iallafall värt ett försök! neversaynever, right? ;)

Date:2011-08-28 - Time:14:02:42
Name: sofie

jag har ingen speciell motivering...

skulle bara vara grymt att få ett litet prov av den!



love-bieber-til-the-end.never-stop-beliving.

Date:2011-08-28 - Time:14:03:22
Name: mimmi

okej nu ska jag skriva precis varför jag vill vinna. jag skulle vilja få en sådan för jag vill först och främst veta hur den luktar så jag verkligen vet att den luktar gott, som den säkert gör! men alla har ju inte samma smak, även om det är ballt att bara ha den. Och veta vilken storlek på flaskan som skulle räcka, och min kompis ska kanske till London på höstlovet och då ska jag be henne köpa den om hon åker till den affären den säljs i. Om hon inte ska dit så ska jag tjata på att min familj ska åka ditt eller så ska jag beställa hem den, men somsagt skulle det vara en dröm att få veta hur han vill att tjejer ska lukta! Så, nu är det bara att hoppas! :)

Date:2011-08-28 - Time:14:04:19
Name: ·•°Isabelle°•·

Hej jag vill vara med och tävla eftersom att jag har letade som en galning efter hans parfym i olika affärer utomlands men inte hittat den, jag har varit i 2 olika länder och inte hittade den i någon butik alls. Om jag skulle vinna så skulle jag bli jätte glad !! Ett doftprov kanske låter som ingenting men när det är Justin Biebers parfym (doftprov) så är det bättre en allt. Jag hoppas jag vinner för jag kommer någ inte få tag på hans parfym någon gång :( Och tack för att ni har denna blogg, skulle inte kunna leva annars !! ojsan detta blev ju lite lång.. ehehe puss och kramar :)

Date:2011-08-28 - Time:14:04:52
Site: http://takemymind.blogg.se/
Name: jennifer

Helt omöjligt att säga någonting som jag vet kommer att få dig att välja mig. Jag blir oftast mobbad över att jag är en belieber. Det är svårt, men jag klarar det. Jag tar mig igenom varje dag med Justin's ord i mitt huvud. "Never Say Never".. jag vet att det låter jättesmörigt. Men jag menar det verkligen. Mitt liv är helt normalt. Jag går till skolan fem dagar i veckan och hoppas på att det ska hända något fantastiskt. Men det händer aldrig. Jag vet att det bara är ett doftprov för många andra, men för mig är det ett bevis på att allting är möjligt, bara man har lite tro. Även om du inte väljer mig så vet jag att de som får doftproverna blir lyckligt lottade!

Date:2011-08-28 - Time:14:06:11
Site: http://justinblovestories.blogg.se/
Name: Carolin

Åhhh !!!



Jag vill mer än gärna ha den , det finns inte nog många ord som kan beskriva hur mycket jag vill ha den !! jag är helt galen i Justin , jag håller just nu på med ett collage som ska handla om honom och du hade det ju inte varit så dumt att ha ett doftprov som man kan hänga på kanten !

Jag vet att jag inte har så stor chans att vinna det men NEVER SAY NEVER <3 btw älskar din blogg !

Ha det super !!

Date:2011-08-28 - Time:14:06:23
Name: Erica

Jag älskar Justin så klart men att vinna innebär inte bara att jag supportrar Justin utan också att man får reda på hur den luktar. Och vilken belieber är inte nyfiken på det? :p men med parfymen kan jag få min egen bieber i mitt rum. Haha, Justin som luktar i ens nacke och börjar sväva runt i rummet, en tjejs dröm liksom. HAHAHA, nu var jag rolig xP men iaf det hade varit underbart, superkul att vinna men om jag inte gör det vill jag tacka för chansen och passa på att säga att ni är den bästa bloggen som finns och ni förtjänar titlen " Sveriges mest lästa bieberfan- blogg".

Date:2011-08-28 - Time:14:07:51
Name: Natalie

Herregud!!

jag har varit med i en sån här tävling förrut men jag vann inte jag vinner aldrig tävlingar :(

men om jag nu skulle vinna ett doftprov så skulle det betyda så himla mkt!! :D

jag är så himla nyfiken på hur Someday luktar och jag vill köpa men jag får inte för mamma :(

och jag är ett stort Bieber fan och vill så himla mkt ha ett doftprov av someday :)

och jag ÄLSKAR Justin Bieber Så HIMLA mkt!!

så jag HOPPAS och HOPPAS att jag vinner!!<333



:D

Date:2011-08-28 - Time:14:10:04
Name: c:

det är så att jaag alltid har drömt om att ha parfymen sen den släpptes ut. jag har försökt få mina föräldrar att köpa parfymen men dom säger att dom måste se om en luktar gott så köper dom den till mig så jag hoppas att jag får en av dom 3 så

Never say never !

Date:2011-08-28 - Time:14:10:13
Name: Liza

Åhh jag vill super gärna vinna den!!!

Skulle var jätte kul att ha och skulle bli överlycklig.



Älskar värkligen Justin och kan inte förklara hur stort fan jag är av han.



Jag brukar inte ha tur på lotteri och sånt men skulle bli så glad om jag van något med Justin.



NEVER SAY NEVER <333



//Liza

Date:2011-08-28 - Time:14:10:33
Site: http://justiinbieber.blogg.se/
Name: Frida

Yay, tävling ^^



Jag skulle vilja vinna för att:

Älskar Justin Bieber och har gjort det innan han "slog" igenom.

Har letat i alla affärer och försökt övertala mina föräldrar att beställa den från USA men dom har inte velat göra det D:

Date:2011-08-28 - Time:14:11:45
Site: http://fridisi.blogg.se/
Name: bellis

Jag vill verkligen ha someday, men jag måste spara själv.

och jag hatar det!

Menmen..

jag får la önska mej i födelsedags present fyller den 23 oktober!:D

men det skulle vara toppen och det skulle betyda himmla mycket för mej om jag skulle få ett litet prov! :)

Date:2011-08-28 - Time:14:13:07
Name: cajsapihlgren :D

Shit, att vinna ett doftprov av hans egna parfym skulle betyda för mig!



Jag skulle vilja vinna för jag älskar Justin han är en unik person som är sig själv. Att bara få känna den doften av hans egna parfym skulle betyda så sjukt mycket för mig. Han är världens bästa!



'never say never



Date:2011-08-28 - Time:14:13:11
Site: http://cajsadenenda.blogg.se/
Name: Lisa

Hejhej om jag vann skulle jag bli SUPERGLAD!! :D För att jag kommer förmodligen inte att kunna köpa parfymen eftersom den säljs inte den där jag bor. Om jag fick fara utomlands någon gång så skulle jag flyga till en affär där de säljer parfymen och när jag har köpt den skulle jag fara hem igen bara för att få parfymen, men det går ju inte så bra för att det kostar ju så mycket att fara utomlands osv, Men om jag bara fick lukta på parfymen skulle jag inte behöva fara utomlands längre för att då vet jag ju redan hur den luktar och det skulle inte göra någonting om jag inte fick parfymen, för då har jag ju redan doftproverna, och jag tycker att det inte spelar någon roll om man har parfymen eller doftproverna. Man får ändå veta hur den luktar. Jag skulle verkligen vilja bara kunna känna hur den luktar, det skulle betyda hur mycket som helst. <3 :) Om jag vann så... oj det skulle betyda hur mycket som helst för mig, ett eller hundra tack skulle inte räcka för att visa hur tacksam jag skulle vara om jag vann, det skulle betyda så mycket för mig.<3 <3 :D



Det vart ganska mycket: betyda mycket för mig i den här kommentaren, men det betyder verkligen mycket för mig och jag vill att ni ska veta det. :) Kramar från /Lisa

Date:2011-08-28 - Time:14:13:34
Site: http://traflisa.blogg.se/
Name: linnea

hej jag skulle bli jätte glad om jag vann för jag har letat överallt och kan värkligen inte hitta hans parfym någonstans där dom kan skicka den till sverige<3

Och jag vill värkligen veta hur someday luktar alla som har den säger att den luktar jätte gott...........åhhhhhhhhhhhh, jag skulle bli jätte glad om jag bara fick känna doften!!<3

Date:2011-08-28 - Time:14:15:00
Name: Sanna

Heej! Jag vill vinna somday doften för att jag vet att den luktar sjuukt gott! Min kompis fick en Someday parfym när hennes släktingar var i USA och jag vill sååååå gäärna ha den för jag verkligen älskar Justin Bieber och är helt besatt av honom! Skulle bli överlycklig omjag vann! Never Say Never! dreambig!

Date:2011-08-28 - Time:14:17:09
Site: mahttp://
Name: noor

Jag vill vinna ett doftprov på Someday för att...umh, jag vet varför D:

de skulle vara kul att lukta på parfymen innan nån annan gör det..tror jag. muhahah!! XD

skojjar bara;) Jag älskar justin så jävla mkt och jag skulle bli glad om jag vann, sen så vet man inte om den kmr till Sverige:(

Justin är en underbar människa helt amazing ju man kan inte beskriva honom med ord(:

okejj..IM DONE :D xx

Date:2011-08-28 - Time:14:18:11
Site: http://twitter.com/JDB_Lovaa
Name: Elin

Hej, jag tycker att jag ska få vinna ett doftprov, för att jag kommer inte kunna köpa det, kanske om det kommer till sverige och en gång beställde jag den från en sida, men jag fick aldrig hem den, så då blev jag så himla sur, besviken och ledsen. Jag har också varit med i så himla många tävlingar detta året och har vunnit kanske 1 utav 15 så det skulle betyda himla mycket att få ett doftprov eftersom jag längtade och väntade efter parfymen jag beställde men så kom den aldrig, så snälla välj mig, kramar Elin! :)

Date:2011-08-28 - Time:14:21:12
Name: Holly

Hej! jag kmr kanske inte kunna skriva en kommentar så att ni tkr jag är värdig priset och tro mig även om det bara är ett doftprov så skulle jag bli så fruktansvärt glad om jag vann,Jag är helt galen i Justin Bieber och jag vet att alla andra oxå har skrivit det men det skulle betyda mke för mig att få vinna!:)

Date:2011-08-28 - Time:14:21:59
Name: Isabelle

Hej!

Jag vill jättegärna vinna! För vi reser typ aldrig utomlands och det verkar ju nt som att den kommer till Sverige :( jag vill jättegärna veta hur den luktar!!

Jag älskar justin och han har ju valt doften så det hade vatt jättekul att få det.. Detta är den enda chans ja har att få veta hur someday luktar..

Ha det bra, hoppas ja vinner! :)

Date:2011-08-28 - Time:14:22:56
Name: ♥Ella♥

jag älskar justin bieber

han betyder mitt allt!Han bryr så mycket om sina fans och jag bryr mig så mycket om honom.Det skulle vara jätte kul och vinna en tävling jag har aldrig gjort det förut och den bästa tävlingen man kan vinna är ju om justin ja det är allt jag ville säga så nu får jag bara hålla tummarna!För vill absolut lukta på den vore så grymt häftigt men jag älskar justin iallafall :DHejdå!

Date:2011-08-28 - Time:14:23:58
Site: http://sammaella.blogg.se/
Name: amanda

jag vill gärna ha provet på parfymen. Vem vill inte lukta gott? Det är så dåligt att dom inte säljer dom här i sverige och alla som verkligen ÄLSKAR justin bör få en men så är det ju inte nu :( varför jag vill ha den, jo för det första jag älskar han mer än något annat...följer han på twitter varje dag, kollar massa bloggar av olika slag om han. Han är en posetiv kille som alla skulle vilja ha!Jag älskar justin mer än något annat!

Date:2011-08-28 - Time:14:25:01
Name: Matilda

OMB!! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag vill mer än gärna vinna den!! Kanske för att jag inte äger någon parfym, eller för att jag har längtat hur länge som helst på att få lukta på den, spricker snart av iver om jag inte får tag i doften snart AAH!!

Date:2011-08-28 - Time:14:26:30
Name: Johanna

Jag hade gjort vad som helst för att få ett prov av someday! Jag har ingen möjlighet att åka utomlands för att köpa den och mamma och pappa vägrar köpa den från datorn! Om jag hade vunnit ett prov så är ni genast mina idoler (efter justin ;)Dör om jag så måste för att få den! Justin är så underbar och de skulle betyde världen om jag vann! :D

Date:2011-08-28 - Time:14:27:09
Site: http://jadojoj.blogg.se/
Name: zahra

Jag vill vinna someday doften om så det bara var en droppe!

Jag har fersökt att få tag på det från andra länder men de skickar det inte till Sverige!

När jag och min familj skulle på kryssning var det första jag gjorde att ställa mig framför dörren till derass Taxfree och vänta tills de skulle öppna för att kolla om de hade Someday där jag stog och hoppades att de hade Someday tills de öppnade men såklart så hade de inte de!

Samma sak var det när jag skulle resa med flyg jag gav mina väskor till min pappa och sprang till flygplatsens Taxfree men inte fanns det där heller!

Så jag skulle bli jätte, jätte, jätte glad om jag skulle vinna!!

Date:2011-08-28 - Time:14:27:17
Name: hanna

Jag hade velat vinna!

jag vet inte någon som har den här där jag bor, så det skulle ju va kul och lukta något eget och inte som alla andra!



Date:2011-08-28 - Time:14:29:44
Name: Nicole asil

ååh.. gud va ni är snälla :o

jag har nt direkt råd med hans parfym, den kommer ju kosta mycket.. och jag har alltid viljat ha den, och nu när det är en tävling om den såå.. åh gud jag skullee dött om ja fick den! jag är Justin's fan,heltklart! :D jag drömmer om han hela tiden (drömde om han precis-ja vakna tp nu :D) osv.så ja skulle verkligen.. dött! jag och min mamma & syster kämpar så mycket för att få mat på bordet, betala hyran och allt.. så jag har verkligen nt råd, min mamma skulle aldrig kunna tänka sig och köpa den, men jag vill ha den så himla mycket, även om det bara är en doftprov sak, jag älskar verkligen justin över hela mitt hjärta och jag älskar han mest av allt & alla! han ´betyder mest. åh gud,ja älskar han så mycket så ja sa cykla till han! :D och ja o mina kompisar försöker tp dö.. för att träffa han o få hans parfym (liksom så han kommer till sjukhuet med sin parfym :D)

Date:2011-08-28 - Time:14:30:05
Name: elleenjohansson

Jag skulle jättegärna vilja ha ett doftprov på hans parfym! Etfersom att inte parfymen inte finns att köpa i sverige.. Sen när den väl kommer hit så kommer jag typ inte ha råd, för måste lägga ut pengarna på annat.. Så det hade varit skitkul om jag vann ett doftprov! :')

Date:2011-08-28 - Time:14:30:05
Site: http://elleenjohansson.blogg.se/
Name: Ivana

Heeej! Det är så att jag älskar justin asså mer än allt, allvarligt. En kille jag aldrig träffat, att man kan älska han så mycket. Jag har letat överallt på internet, och dom är skit dyra. Skulle inte vilja slösa 1000 på hans parfym. Men de kommer ja nog göra ändå. Skulle vilja ha provparfymen så jag kan tänka på han, eller de gör jag ändå. Men skulle verkligen vilja testa den innan jag köper den. Ingen jag känner har den och jag skulle mer än allt vilja ha en sån. Kramisar!!!

Date:2011-08-28 - Time:14:30:30
Site: http://iiivana.blogg.se/
Name: Joanna

Jag vill jätte gärna vinna!! Jag har försökt att övertala mina föräldrar att vi ska beställa den på ngt sätt men de går inte att få hit den på ngt sätt :(

Har drömt om att få ha den, det är liksom den doften som Justin tycker att en dröm tjej ska lukta :)<3333 och det skulle vara helt amazing att få lukta så!!!! :)<3

Date:2011-08-28 - Time:14:30:42
Site: http://nitllu.blogg.se/
Name: Nadine :D

Jag vill så gärna ha ett dofprov av someday. Dels för att jag bara går runt och "gissar" hur den kan lukta.. :3 Och dels för att det skulle vara jättekul. Haha! Har följt bloggen i snart ett och ett halvt år nu, tror jag. Och jag älskar den, haha var bara tvungen att säga det..;) Jag tycker att Justin är en underbar och fin människa. :) Hahah, okejj, NU är jag klar! ;p

Date:2011-08-28 - Time:14:30:46
Name: Alice

Ja nu så var det dax, jag har väntat så länge att få chansen att vinna SOMEDAY!!

Vad skall jag börja, jo jag har försökt tävla om allt som har med Justin att göra.

Men jag har alltid glömt att anmäla mig ;)

Så nu gör jag det!!

Vill verkligen vinna parfymen :-)

Kram

Date:2011-08-28 - Time:14:31:10
Site: http://bieberismydestiny.blogg.se/
Name: Emelie

Jag vill vinna doftprov för att jag verkligen älskar Justin Bieber, och jag slår vad om att jag kommer att älska parfymen Someday också! Det är svårt att få tag på parfymen eftersom att det bara finns att köpa i andra länder. Och jag vill verkligen veta hur den luktar! Och det skulle verkligen betyda hur mycket som helst för mig om jag vann doftprov! :) Och Justin är en sådan fantastisk människa, det går inte att förklara hur fantastisk han är i ord! <333

Date:2011-08-28 - Time:14:33:23
Site: http://emeliezz.blogg.se/
Name: Daniela !

Jag tror att alla har samma motivering & samma anledning till varför de vill ha parfymen. Alla här älskar Justin, alla har letat överallt efter Someday & alla här skulle jätte gärna vilja småreta sina vänner med parfymen ! Men jag själv skulle nog vilja ha den mest för att bara ha lite "justin" på mig, och sen för att se hur parfymen luktar,såklart. Men ändå skulle jag nog bara vilja ha den för att jag är en BELIEBER,som sagt, precis som alla andra här :) Och om jag inte vinner, så får jag väl la vänta tills de kommer in i de svenska affärerna, om de nu kommer de :P

Date:2011-08-28 - Time:14:34:31
Name: Karin Nilsson

Jag vill så otroligt gärna vinna detta doftprovet.

Jag skulle få denna perfym från en kompis som var i USA.

Men de fick inte ta hem flaskan, jag har ingen aning varför.

så nu kan jag inte få den, och jag är seriöst helt förkrossad pga detta.

För jag ville så otroligt gärna ha perfymen, så om jag på något sätt kunde få ett sådant doftprov skulle det seriöst betyda allt.



Tack på förhand. :'D

Date:2011-08-28 - Time:14:35:08
Name: Alice

Jag kommer säkert inte vinna, men jag är glad om ni bara läser detta. Never Say Never ! :D ♥



Hej jag heter Alice, jag är fjorton år och bor i Skåne. Jag ser att det är många som skriver om hur olyckliga de är, hur dåligt deras liv är. Och att de så gärna skulle vilja ha parfymen men den säljs inte i vårt land. Jag tänker inte beklaga mig över något, jag försöker se det positiva med livet istället. Och alla här har redan skrivit att de älskar Justin och han är deras förebild, att han har inspererat många. De har skrivit om hur mycket talang han har, att de så hemskt gärna bara skulle få lukta någon som är 'hans' Jag håller med alla. Jag älskar Justin, han är en förebild för mig och har inspererat mig att följa mina drömmar. Han har stor talang och hans utseénde är finns det inte äns ord för. Men detta är för mig ingen anledning till varför just jag borde vinna att känna doften av hans parfym. Alla här på sidan känner ju nästan likadant om honom :)?

Och som sagt så tänker jag inte berätta en snyftar historia om mitt liv. Jag tänker istället berätta att jag VÅGAR säga till andra att jag gillar Justin...och att jag gillar Selena, att jag stöttar deras förhållande. När jag säger att jag gillar Justin t.ex. i skolan är det många som skrattar och säger saker som att han är bög och att han sjunger som en tjej. Det är deras åsikter, och jag har mina. Men jag vågar stå för dem. Det är många av mina vänner som inte vågar erkänna att de gillar Justin just för det finns så många som INTE gör det. Och jag känner många som hatar Selena, och om de fick chansen så skulle de göra allt för att förstöra för henne och Justin. Jag har sett många på internet som vill döda henne och slå henne. Men aldrig har jag sett någon som vågar säga att de gillar Selena och är glad för hennes och Justins skull. Att de stöttar deras förhållande och känner med lidande för Selena. Men det gör jag, och när jag säger det är det många som säger hur dum i huvudet jag är som tycker så. Men sanningen är ju att hon gör honom glad, och är inte det bland det viktigaste i livet, att vara lycklig. De säger att de älskar Justin, men ändå vill de döda det som gör honom lycklig.



Jag tycker att jag borde vinna för att jag vågar stå för det jag tycker, och för att jag stöttar både Justin och Selena. Jag vet att det är många som med gör det...men hur många är det som vågar erkänna det?



Det blev säkert en lång text, kanske konstig men jag gjorde mitt bästa för att förklara hur jag tänker och känner!

Kramar från mig :)

Date:2011-08-28 - Time:14:36:09
Name: Thea

JAAAAAA ÄNTLIGEN!!!! :)

Haha, jag har väntat på detta rätt länge nu!

Jag ÄLSKAR Justin Bieber och det hade betytt så mycket för mig om jag vann. Jag får inte tag på parfymen och drömmer om hur den doftar. Om jag inte hade slösat bort mina pengar på massa andra Justin Bieber saker så hade jag nästan åkt till U.S.A och köpt den! Jag hoppas verkligen att jag vinner och det här är en sper blogg :)

XOXO

Thea



I ♥ Justin

Date:2011-08-28 - Time:14:36:43
Name: Michelle

Jag vill vinna för jag älskar JB och jag viill haaaa hans parfyms doftprov ! jag skulle bli den gladaste människan på jorden om jag vann



PS : GREAT BLOGG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER!! <333

Date:2011-08-28 - Time:14:36:45
Name: anna

Date:2011-08-28 - Time:14:39:51
Name: Jennifer Jansson

jag vill vinna parfymen just för att jag har försökt beställa den från dag ett när den kom ut, och jag har en kompis i usa som VÄGRAR skicka den till mig, och jag älskar ju justin mer än något!

så det skulle betyda grymt mycket om jag fick ett doftprov. HA DET BRA! :)

Date:2011-08-28 - Time:14:43:05
Site: http://ffotofokus.blogg.se/
Name: My

Jag vill ha ett doftprov på someday för att jag älskar verkligen Justin. Dem jag känner som har den säger att den luktar så gott. Och om den gör de vem vill inte ha ett doftprov av världens underbaraste kille ?. Och de skulle vara helt fantastiskt om jag skulle vinna doftprovet.

Date:2011-08-28 - Time:14:43:17
Site: http://myeriiiksson
Name: Liridona

Vilken underbar tävling? Eller vad säger ni Belieber´s det tycker jag ifall. Jag vill jättegärna ha hans parfym och när jag var i mitt hemland och på flygplatsen i Wien letade jag överallt efter parfymen men jag fann den inte,men min kusin som åkte några dagar efter oss hade sett den där? Du tror jag dog lite. Hah! så fy vad kul att denna tävling kommer så jag får ha på mig en helt otrlig fin doft SOMEDAY ♥ hoppas jag vinner skulle betyda mer än allt! Och så du vet? är jag Crazy i han, så en doftprov skulle betyda enormt mycket! hooooppas. Och jag har letat överallt i stan och länge bort men fann den inte, och jag tänkte beställa den ett tag men jag gjorde inte det! så vilken AWESOME TÄVLING! kram

Date:2011-08-28 - Time:14:43:56
Name: Elena

Jag vill jätte jätte gärna vinna ett doftprov på Justin's parfym someday, för jag är ett enormt stort fan (BELIEBER FOREVER :D), och jag äääälskar parfymer!!

Så jag skulle bli väldigt väldigt väldigt mycket glad om jag vann en!!

P.S. Jag vinner typ ALDRIG nåt, så snääääälla, välj mej!! :))

Date:2011-08-28 - Time:14:51:32
Name: Vilma

Ah! blev superglad när jag såg det här! Du ska veta hur länge jag har väntat på att något sånt här skulle hända eller att pappa skulle åka utomlands och kanske köpa den! :D Och det känns som om alla kompisar har fått den förutom jag, så jag skulle bli jätte glad om jag vann! kram

Date:2011-08-28 - Time:14:51:41
Site: http://vilmutts.blogg.se/
Name: Matilda

Åhh! Vad snällt av er!



Jo,jag vill ha Someday för att jag vet inte vart jag annars ska köpa den. Kanske i något annat land,men jag har liksom inte nån tillgång dit eller vad man nu säger.

Men jag vill också ha den för att jag vill veta hur den luktar,för att sen kunna köpa den ''riktiga'' parfymen.

Bieberkramar till er!

Date:2011-08-28 - Time:14:55:49
Name: merita sakipi

hejsan jag heter merita och är alban,11år. jag vill vinna denna tävlig för jag har allt justin bieber saker tom tandborste men när jag väl sa till min mamma att jag vill ha parfymen sa hon arg" nej nu får det räcka" snälla alla mina önskemål skulle bli fyllda! snälla du alla mina kompisar luktar justin parfym utan jag. please snälla du snällaaaaaaa!! maila mig snälla. jag önksa min pappa var levande så kanske kan skulle köpt den, min pappa var så god. nej nu får jag tårar. men hade varit tacksam om jag vann, det hade pappa också varit!



puss och kram, du är säkert en god männinska, byee

never say never! puss<3<3

Date:2011-08-28 - Time:15:00:09
Name: Viktoria

För att Justin är helt underbar! Och jag vill veta hur parfymen luktar så jag vet om jag ska köpa den :]<3

Date:2011-08-28 - Time:15:00:16
Site: http://klantkusinerna.blogg.se/
Name: Mathilda

Nej! Jag vill vara med! :( Hur får du tag på detta, har du varit i USA? :)

Date:2011-08-28 - Time:20:30:52
Site: http://mathildasliv.blogg.se/
Name: Celine

OMG! Tur att jag redan hade hela flaskan someday då! :D♥

Date:2011-08-28 - Time:20:39:56
Site: http://celinefoto.blogg.se/
Name: Michelle

Lycka till allesammans! Sj har jag redan someday :)

Date:2011-08-28 - Time:22:05:17
Site: http://drawing.devote.se
Name: Amamda

Hej !!

jag skulle villja vinna hans perfyme för jag vinner alldrig något. jag vet att jag har världens dåligaste ursäkt men det är sant !



Kram Amanda

Date:2011-08-28 - Time:23:11:04
Name: mathilda

så himla svårt att få tag på den, men jag har drömt drömmar om den här parfymen.. och att gå runt och kunna lukta som hans doft skulle betyda så mkttt !!!

Kommer ta vara på den här lilla parfymen sååå lääänge..

KRAAM!!

Date:2011-08-28 - Time:23:15:43
Name: Jonna

Hej! Jag skulle jättegärna vilja ha ett doftprov på Justins parfym. Jag har precis börjat "upptäcka" Justin och blir bara mer och mer såld på han för varje dag som går. Jag är väldigt intresserad av att ta reda på saker om han och tänkte att det kunde vara kul och ha ett doftprov :)

Date:2011-08-28 - Time:23:35:36
Name: J

ja va nyss i U.S.A . köpte hans parfym där , fick även med en miniperfym och en bodylotion och en stor parfymflaska förstås :) den luktar helt awsome ;) , jag är inget stort fan av honom men den luktar sjukt gott så va tvungen att köpa den :)

Date:2011-08-28 - Time:23:57:24
Name: Sophia

en liten fråga bara...är det någon mer än jag som älskar jb så mycke att man mår dåligt? jag mår så dåligt av att jag tror att jag kanske aldrig kommer få träffa honom. jag mår så dåligt av det att jag till och med skär mig.

Date:2011-08-29 - Time:16:05:59
Name: rebecca

jag älskar verkligen justin bieber så otroligt mycket. så jag ber er, snälla jag önskar mig verkligen parfymen så himla mycket och vill så gärna ha en prov. älskar eran blogg förresten! kram :)

Date:2011-08-29 - Time:17:33:53
Site: http://imittperspektiv.devote.se
Name: rebecca nordlöf

jag älskar Justin mer än allt verkligen allt,ni fattar inte hur mycket han betyder för mig!

när jag för första gången hörde hans cover på ''so sick'' så grät jag , jag tyckte han var fantastisk!

Sen dess har jag ALLTID gillat honom.

Jag skulle bli dödslycklig om jag får provet!

Justin betyder mer än min familj & allt annat i mitt liv , för att han har lärt mig att aldrig säga aldrig !

Jag vill tacka honom förr allt han har gjort !



& jag bara älskar eran blogg!

den är jätte bra & intresant !

Date:2011-08-29 - Time:20:54:57
Site: http://justtbelive.devote.se
Name: julia

Heeej! vem vill inte ha hans parfym, jag har följt justin sen hans första början, jag vill så gärna veta hur den luktar, så jag kan sitta och njuta när jag har tråkigt. Jag vet att det är typ hundra stycken fler som kommenterar typ likadant men det skulle betyda hur mycke som helst! min marsvin dog nyss och jag är jätte ledsen jag behöver något som muntrar upp mej..

Date:2011-08-29 - Time:21:11:03
Name: frida

jag kommer aldrig få åka till london eller usa nu när jag e i min ålder, så just därför skulle jag vilja vinna den för att jag skulle vilja veta hur den luktar o att jag har allting med honom utan parfymen o det känns jätte konstigt, har gråtit flera gånger över det, snälla kan den bli min skulle bli världeeeeeeeeeeeeeeens lyckligaste mini biebergirl <3 tacck I LOVE BIEBER

Date:2011-09-02 - Time:23:09:39
Site: http://fridadehlin.blogg.se/
Name: Tina

Hej!!!!!!!!!



GUD OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMB OM JAG FICK DEN SKULLE JAG SVIMMA OCH SÅ JAG LOVAR JAG GÖR ALLT FÖR HONOM .



OMB JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER RÅN HELA MITT HJÄRTA JAG SKULLE LUNGT KUNNA KÖPA DEN. JAG SKULLE KUNNA GRÅTA I FLERA DAGAR OCH SÅ..... HAN BETYDER ALLT FÖR MIG. JAG DÖÖÖR FÖÖÖÖÖR HAN JAG SKULLE BLI ÖVERLYCKLIG OM JAG FICK KÖPA DEN JAG LOVAR.....

JAG <3 Justin bieber = KÄRLEK :) :) !!!!!!!!!!



Kramar TINA DREW BIEBER !!!!!!

Date:2011-09-12 - Time:22:28:18
Site: http://detunga.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: