Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-08-27 / FILED UNDER: Jelena

Varför Selena älskar Justin!



Selena Gomez
var en gång blyg för att prata om hennes förhållande med pojkvännen Justin, men nu avslöjar hon mer än någonsin om varflr hon älskar honom!

Selena, 19, säger att Justins, 17, viktigaste egenskaper som gör att hon älskar honom är hans sinne för humor och förtroende, rapporterar M magasin.

"Du vet när man är kär, när du älskar en operfekt människa, helt perfekt", säger hon."Alla är olika. Alla har sina egenheter, men det är det som gör dem vackra. Förtroendet för en person är fantastisk. Du märker det och jag tycker det är jättebra. Förtroende är vad det handlar om. Jag är en av dem där som om jag är kär, jag går jag in för det. Det är trevligt att ha någon vid min sida som förstår mig. Justin kommer bara på så många roliga saker och låt oss säga att han har många bra synpunkter!

- Hollywoodlife



Name: alice

naw va sött #nohate

Date:2011-08-27 - Time:12:54:15
Name: Bianca

JAg undrar om du vet om VMAs kommer att gå i repris eller kommer det bara att visas natten till måndag? Svar uppskattas!! BIEBER<3

Date:2011-08-27 - Time:14:38:36
Name: Hanna

jag undrar om VMA går på tv i sveige, om det gör det vilken tid??



men om det inte går på tv i sverige, hur kan man då kolla på det?? kan ni typ fixa en länk eller ngt? ;P

Date:2011-08-27 - Time:14:54:56
Name: tacksam för svar

jag har en fråga, ibland när jag går in på eran blogg så kommer ett ljud upp(låter som ett radioprogram typ..?),har det något med eran blogg att göra eller är det min dator(det är BARA när jag går in på eran sida det kommer upp ljud)???

Date:2011-08-27 - Time:17:31:07
Name: Jasmine

Hej:)



Hittade en sida där man kan rösta på vilket land som älskar Justin mest! Sverige ligger just nu på tjugonde plats, så ni kan ju tipsa om sidan om ni vill:) http://tweeter.faxo.com/Justin_Bieber_Biggest_Superfan

Date:2011-08-27 - Time:19:01:41
Site: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Name: ebba :)

kommer den andra nsn filmen fancut, komma till sverige? isf, när? :)

Date:2011-08-27 - Time:19:44:41
Site: http://photoshoot.devote.se
Name: Anonym

gulligt :)

Date:2011-08-27 - Time:20:44:27
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: