Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-12-28 / FILED UNDER: Familjen

Justin's morföräldrar var med i en bilolycka!



Justin's morföräldrar Bruce och Diane har varit inblandade i en otäck bilolycka i Kanada. Deras fordon är billigare att ersätta än att köpa en ny, men de överlevde. Detaljerna är oklara i dagsläget. Bruce Dale - Justin morfar - har flera brutna revben medan farmor Diane Dale undkom oskadd.

Justin's mamma Pattie Mallette bekräftade olyckan på Twitter genom att säga: "Mina föräldrar har varit med i en bilolycka idag. De åkte in i ett dike och bilen förstördes, men tack och lov de lever! Min pappa har brutit revbenen. Snälla be för hans snabba läkning! Räkna dina välsignelser och förlåt alltid dina föräldrar. Du vet aldrig vad morgondagen har!"

Det har inte varit något uttalande från Justin eller hans ledningen om kraschen.

#prayforjustinsgrandparents


Name: Paulina

Vad med och tävla om 20% hos JFR.

Allt du behöver göra är att kommentera "jag är med"

Date:2011-12-28 - Time:13:04:29
Site: http://hannapaulina.se
Name: Erika

#Payingforjustinsparents trendar i sverige <3

Date:2011-12-28 - Time:17:18:58
Name: Erika

grand*

Date:2011-12-28 - Time:17:19:42
Name: moviebible.

Hej! Ville bara säga att jag har uppdaterat min filmblogg med fler filmer. Och fler filmer står på kö. Kika in om du älskar att kolla på film (speciellt skräck!). Ha en underbar kväll!

Date:2011-12-28 - Time:19:46:25
Site: http://moviebible.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: