Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-12-02 / FILED UNDER: Nyheter

Nick: "Bieber kommer vara med i Disney paraden"



Det var inte bara
Justin som
twittrade om nyheten, Nick berättade också till HollywoodLife.com att Justin deltar i Disney World Christmas Parade i Orlando, Florida

Om allt du ville ha i julklapp var Justin Bieber, har du tur! Den 17-åriga popstjärnan kommer att vara huvudrollen i Disney's årliga jul parad - och vi har den exklusiva bekräftelsen.

HollywoodLife talade med värden Nick Cannon den första December på 'Nick Cannon and The Cooking Channel Ingrid Hoffmann Holiday Event' på Palihouse Hotel i West Hollywood, där han bekräftade nyheten.

"Jag är värd för
Disneyland Christmas Parade och det kommer att bli fantastiskt," sa han. "Justin Bieber kommer att vara med i paraden tillsammans med Christina Aguilera och en massa andra fantastiska artister!"

Den vanliga uppgiften om paraden: den sänds på TV under juldagen. Justin råkade också twittra, "på väg till Disney World för att göra mig redo inför jul paraden i helgen."

ABC har bekräftat att Nick Cannon, Christina Aguilera och OneRepublic kommer delta i semester firandet.


Name: Emma

Hur lång är Justin Bieber nu ?? :)

Date:2011-12-02 - Time:20:10:04
Name: Julia

Omg alltså jag är sjukt trög, så jag fattade inte ett shit. När är paraden? Ska nämligen åka till florida nu i december och då kan jag inte missa det här!!! :o Skulle verkligen betyda sjukt mycket om ni kunde skicka ett mejl till mig med svar. Ni fattar inte hur glad jag skulle bli! Tack på förhand! Ps. Ni har seriöst världens bästa blogg, älskar den verkligen. Tack för att ni lägger så mycket tid på att skriva åt oss <3

Date:2011-12-03 - Time:02:10:37
Name: Anonym

kan ni skriva när det sänds på tv:n i sverige(vilken dag och vilken tid)? När var det han skulle vara med i so random?



Svara gärna i ett inlägg så jag ser att ni har svarat.



Tack på förhand!

Date:2011-12-03 - Time:12:30:34
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: