Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-02-27 / FILED UNDER: Never Say Never

Ett fan var omedvetet med i NSN



Hannah
BigOmedvetet fan elow var ivrig över att få se Justin Bieber's storfilm: Never Say Never redan innan hon ens visste om att hon var med i den. När hon fick veta att hon var med i fan-delen, fick hon en chock.

"Jag är mer upprymt än jag någonsin varit i mitt liv," sa hon. "Inte varje person får vara med i en Justin Bieber film och han är min favorit artist."

Never Say Never dokumenterar den unga kanadensarens väg till berömmelse medan han förbereder sig för sin första spelning på Madison Square Garden. En stor del av filmen spelades in fram till hans augusti uppträdande i Scotiabank Place.

I filmen blir Bigelow, hennes barnvakt Kayla, och hennes pappa upp plockade av medlemmar i Bieber's crew för att flytta från sina platser till 300-nivån i den fjärderaden.

En tårögd Bigelow talar om för kameran att det var den bästa dagen i hennes liv. Hon förstod inte, till och med när kamerorna fotograferade bilder för Bieber's dokumentär tills hon såg filmen. Hon sa att hon är lycklig att hon är med i filmen eftersom det är hennes koppling till hennes favoritstjärna.

"Han måste igenom filmen och se den själv," sade hon. " han måste veta vem jag är."

- Ottawa.ctv.ca


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: