Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-19 / FILED UNDER: Kreativa Beliebers

Kreativa Beliebers!













Inskickade av Viktoria, Ida, Josefin och Olivia! Som sagt så älskar jag verkligen att se eran kreativa sida! Fortsätt skicka in!

Name: erika

Vilken fin pärlplatta!

Date:2011-01-19 - Time:18:24:41
Name: Anonym

COOL PÄRLPLATTA!! :D

Date:2011-01-19 - Time:19:05:10
Name: sara

WOW fin pärlplatta

Date:2011-01-19 - Time:21:23:53
Name: Rebecka

OMB! Du som gjort pärlplattan är grymt duktig! Om du vill sälja den så finns jag (;

Date:2011-01-19 - Time:22:09:00
Site: http://twitter.com/#!/rebeckahansson
Name: ida Pärlplatta-tjejen

Rebecka, sorry. Den är inte till salu. ;)

Men tror inte att JAG själv har gjort den.

Det finns ett datorprogram som hjälper dig med färgscheman som man kan köpa i hobby-butiken Panduro som jag har tagit hjälp av. Det enda du behöver göra är att välja ut en bild (vilket var otroligt svårt ;)) och ha tillgång till skrivare till datorn.

Med lite pärlor av alla färg-nummer, några platter, klister-lappar och själva programmet så kan du göra en häftigt pärlplatta av vad du vill.

Hela det här setet kostar ungefär 400 kr, tror jag.

Just den plattan jag gjorde är den största man kan göra och den är uppbyggd i 6 delar. Hela plattan tog ungefär 8 timmar(,minst) för mig att göra. :)

Den hänger tryggt och snyggt i mitt rum och det är verkligen något jag rekommenderar.

Date:2011-01-19 - Time:23:20:54
Name: victoria

roligt att mina bilder (första&andra) kom med! super trevligt! :)<3

Date:2011-01-20 - Time:19:47:55
Site: http://bydjurfeldt.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: