Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-31 / FILED UNDER: Projekt

Exklusiva Justin Bieber CSI detaljer avslöjade!



Alla Justin Bieber fans över hela världen vet nu att han återvänder till CSI i februari.

George Eads, som spelar Nick Stokes på CBS crime showen, säger att han hela tiden blir imponderad av Mr Biebster. "Han är en cool kille," berättar George igår kväll på Entertainment Weekly's pre-SAG Awards fest på Chateau Marmont i West Hollywood. "Han är mitt i orkanen och jag tror att han hanterar sig själv riktigt bra... Vi hade mycket intensiva scener tillsammans. Vi kom väldigt bra överens. Jag respekterar verkligen grabben."

Men...
"Jag tror att han har mycket att lära, men han gjorde bra ifrån sig på det han gjorde," sa George om Justin's skådespeleri. "Du vet, det är inte With the Wind. Det är CSI! Det är fyra eller femmor meningar. Jag menar, det är inte en rubiks kub. "

Bieber återvänder i februari (bara några dagar efter att hans film släpps i biograferna i USA) som en ung grabb vars äldre bror dödades i Justin's debut episod.



SPOILER VARNING! Sluta läsa NU om du INTE VILL veta vad som händer i kommande avsnitt!!

"En av killarna i mitt team sa: 'Mannen du kommer att dela landet längs mitten och hälften kommer att hata dig och den andra hälften kommer att älska dig," sa George sa med ett skratt.

Med andra ord, skjuter George's karaktär Bieber's karaktär... han blir dödad!

"I helheten, förtjänade han det," sa George när han blev tillfrågad om hur det kändes att döda världens mest kända 16-åring. "På ett sätt tror jag också att det var fel att döda Taylor Swift. Jag kommer att behöva hålla mig borta från en massa människor. Berätta för Miley Cyrus att inte komma på en av våra shower. "

- EOnline
  

Name: Ida

Vilken CSI är det då? NY,LA, Vegas???

Date:2011-01-31 - Time:15:33:47
Site: http://idanasstrom.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: