Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-06-30 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin kallar BET säkerhetsvakt för kräk

Justin och en säkerhetsvakt på BET Awards hamnade i en hetsig uppgörelse - som slutade med att JB förklarade att dörrvakten var "ett kräk" ... och hela händelsen filmades.



TMZ har fått videon, som visar Bieber - som var en presentatör vid prisutdelningen - och hans trupp som blir stoppade i dörren förra helgen. Det verkar som om en av Justins livvakter inte hade en biljett ... och medan båda sidor bråkade, avbröt Biebs småningom genom att säga, "Jag behöver ta med min säkerhet! Den här killen är ett kräk."

Alla i Justins crew kom tillslut in på showen- och en BET rep tonade ner händelsen och sade: "Det är vår standard policy att se till att alla har sina biljetter eller referens vid ankomst. Justin hade rätt meriter."

Och för Justin - hans talare säger att Biebs bara stod upp för hans livvakter, killarna som alltid har hans rygg.
-TMT

Vad tycker ni? Hade Justin rätt att bli förbannad och brusa upp mot vakten?


Name: Belieber

Det Justin gjorde där var ju bara att stödja sin säkerhetsvakt som han säkert är vän med. Om jag var Biebs så skulle jag också ha blivit irriterad!

Date:2011-06-30 - Time:12:08:33
Name: Jag :)

Uhm, texten är ganska... "sne" xp

Date:2011-06-30 - Time:16:00:39
Name: Claudia

Det går inte att läsa vad det står, inlägget är helt messed up...

Date:2011-06-30 - Time:18:01:20
Site: http://kuckelimuckmedicin.devote.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: