Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-06-29 / FILED UNDER: Musiken

Justin vill mest arbeta själv med nya albumet


Justin är för närvarande i planering och förbereder för inspelning av hans nästa album. Han sa till MTV: "Jag vill arbeta mycket med mig själv. Och jag vill skriva en hel del själv. Jag kommer att arbeta med en massa andra producenter och sånt, men jag skriver en massa själv, t.ex när jag är på turné. Jag skriver om hur jag känner och producerar det. Sedan tar jag fram min laptop. Jag har verkligen jobbat med det och förhoppningsvis kommer nästa album bli enormt. "

"Jag har gjort en hel del på min akustiska gitarr, så det kommer att ha den känslan. Jag kommer inte riktigt begränsa mig. Jag tror att musik är musik och genre, jag menar, jag vet att det finns country musik, det finns rockmusik, men min musik är annorlunda. Min röst är inte avsedd för någon stil. Jag vill bara göra musik. "
-OceanUP


Name: YMCMB fan blogg

Hejsan , lust och länka min ny skapade blogg? :-)

Eran blogg är way too snygg annars

Date:2011-06-29 - Time:06:59:03
Site: http://youngmoneyfamily.blogg.se/
Name: Anonym

Hej alla tokiga fans! Nu ligger det en someday parfym ute på tradera!

Date:2011-06-29 - Time:09:21:14
Name: nathalie

dör så snygg han är !!

Date:2011-06-29 - Time:09:39:58
Site: http://natz.devote.se
Name: Jag :)

AAAAAAAAAAAAAH! Jag DÖR! Vill ha hans nya album nuuu! :DDD

Date:2011-06-29 - Time:18:21:51
Name: Anonym

justin is the moste cute personne i have ever seen i love hem soso muche we all do in algeria evry bodu knows hem all the girls have a cruch on hem

Date:2011-06-30 - Time:18:16:16
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: