Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-11-28 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Jelena spenderar tid tillsammans

Selena har lite tid ledigt från hennes upptagna schema över semestern - Vi satsar på att hon kommer spendera den tiden tillsammans med sin man!
Selena Gomez och Justin Bieber är oskiljaktiga och det ser ut som om dem kommer att ha en lång semester över vintern tillsammans.
Selena, 19 är exalterad över att få ledig tid, rapporterar MTV News.
"Jag kommer att få vara ledig en vecka för Thanksgiving, vilket kommer vara skönt, sen en och en halv eller två veckor runt jul." sa hon. "Och sen kommer jag bara ta det lugnt och göra ingenting."

Vi tror att hon definitivt kommer att spendera den tiden med Justin, 17. Vad tror ni?
-HollywoodLife


Name: Julia

Jag önskar att jag var den som fick spendera tid med honom... :( fml

Date:2011-11-28 - Time:18:17:01
Name: Felicia

Hej jätte fin blogg.

Älskar verkligen Justin Bieber!

Titta in på min blogg! www.kandissnytt.blogg.se

Date:2011-11-28 - Time:18:30:06
Site: http://kandissnytt.blogg.se/
Name: Sara

Har Selena dumpat Justin? Jag läste att hon inte gillade hans kompisar...

Date:2011-11-28 - Time:18:41:47
Name: Don't like Jelena!

Jag tycker att Justin och Selena spenderar FÖR MYCKET tid med varan asså jag fattar dom är tsm och så men liksom vrf är inte Justin med Caitlin elr Christian längre? Elr Chaz och Ryan elr sin familj? jag ser honom bara med Selena! Och Selena oxå hon borde spendera mer tid med sina vänner och familj! NO HATE! säger bara vad jag tycker!

Date:2011-11-29 - Time:13:56:51
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: