Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-11-28 / FILED UNDER: Blandat

Justin och Selena blir upprörda

This is what Selena & Justin said about Kidd Kraddick.
Som vi tidigare har skrivit i bloggen så är Selenas mamma gravid och Selena twittrade tidigare idag "Kidd jag brukade se upp till dig. Snacka hur mycket skit om mig du vill men när du drar in min mamma och min familj i det så går du över gränsen"
Enligt källor så har Kidd Kraddick pratat om att han önskar att Selenas mamma ska få missfall eller bli tvungen att göra abort.
Justin och Selena tog senare bort sina tweets och då twittrade Kidd:
"För er som inte hänger med, vi sa inte NÅGONTING om missfall eller abort imorse"
"Det sägs att både Selena och Justin tog bort sina tweets, om det är sant. Tack till båda två"
Här är videon där Kidd pratar om Selenas mamma. Jag hör ingenting om abort eller missfall.


Name: Emelie

Dock säger han att det är konstigt och liknande (på ett negativt sätt) och jag kan förstå om Selena och Justin försvarar hennes mamma för det!!

Date:2011-11-29 - Time:15:57:27
Name: Anonym

men asså han kan ju sagt det senare när dom inte spelade in ? lixom han skullee inte säga det i radion det tror jag inte , så dum är man inte ... speciellt inte om man har en sån hög status ... man riskerar inte allt för att fälla en sån kommentar .

Date:2011-11-29 - Time:19:32:26
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: