Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-10-28 / FILED UNDER: Justin i tidningar

Pryder omslaget av Billboard Magazine



Justin är Billboard's coverboy av November nummret. Detta delade han med sig till tidningen:
När han spelade in Mariah Carey's "All I Want For Christmas Is You": "Ja, vi satte den."
När han gav tillbaka till hans hemstad: "Jag kommer ihåg att jag växte upp utav massor, särskilt vid juletid. Vi var tvungna att få grejer av mat banken. Jag vill att alla mina fans känner att dem hjälper till i världen på något vis. Att vara han som påverkar dem till det, det är något positivt jag kan göra som gud har gett mig."

Justins manager, Scooter Braun, jämför Justins kändisskap med The Beatles. "Alla barnen som springer ner på gatan och skriker, du förlorar chansen att säga att detta startade på grund av musiken. Det här albumets låtar talar för sig själva. Jag vill inte jämföra, men det var ett band medan den Engelska invasionen som hade massor av skrikande tjejer efter sig, jag tror du vet vilket jag pratar om." 

- JBsource

Name: klarishh

min lille heting!

Date:2011-10-28 - Time:19:14:24
Site: http://klaraahliin.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: