Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-08-12 / FILED UNDER: Evenemang

Event på Facebook

 
Tänkte bara säga att jag har startat ett event på facebook som heter:
Justin Bieber Live at Globe in Stockholm, Sweden.

Ni som ska gå, får gärna delta i evenemanget. Självklart ni som inte
har fått tag på någon biljett också. Ni som har köpt fel biljetter eller
har biljetter att sälja för ni fått bättre platser kan ju även försöka sälja
dem där. Samt ni som inte fått tag på biljetter och vill ha biljetter kan
ju lägga ut en förfrågan om någon säljer.
Annars är evenemanget till för att tagga varandra till MAX, inför
konserten/konserterna och diskutera om allt kring det kommande
eventet!

Bjud gärna in alla era vänner så vi blir så många som möjligt!
 
 

Name: Stina

Hej, jag börjar med att säga att jag verkligen älskar dig blogg oc läser den flera gånger om dagen, eftersom jag inte kan få nog av Justin bieber!

Men jag vill så gjärna gå på hans konsert så jag dör snart, för jag inte har nå biljetter, men sen så frågade jag mamma om hon kunde hjälpa mig köpa biljetter en dag. Då sa hon att jag inte fick gå för att det var farligt, och jag får fortfarande inte gå, men jag måååååste gå göt en så. Här chans får man bara en gång i livet!!! Men hon vägrar :(
Vad ska jag säga så jag ska få gå?

För alla mina kompisar ska gå, det har jag sagt till henne men det faller hon inte för.. :/

Date:2012-08-12 - Time:09:11:16
Name: Stina

Hej jag är damma person som skrev den andra kommentaren och jag vill bara säga att jag vill ha svar så fort som möjligt! Och att jag skulle vara hur tacksam som hellst om jag får svaret i ett inlägg eller här i kommentarsfälltet :) puss älskar din blogg <3

Date:2012-08-12 - Time:12:57:39
Name: Anonym

vart var de man kunde köpa de nya skalen imorgon? snälla svara! vill så gärna ha dom!
ps älskar bloggen!

Date:2012-08-12 - Time:12:59:34
Name: Anonym

vart var de man kunde köpa de nya skalen imorgon? snälla svara! vill så gärna ha dom!
ps älskar bloggen!

Date:2012-08-12 - Time:12:59:35
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: