Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-12-23 / FILED UNDER: Nyheter

Jelena på flygplatsen



  

Justin och Selena är definitivt tillsammans igen! De två pop stjärnorna fångades på bild på flygplatsen i Salt Lake City, den 21:a December!
 
Justin och Selena var på dubbeltdejtig skidresa i Canyon Resort i Utah, tillsammans med Taylor Swift och Harry Styles. Inga foton var tagna på deras skidresa, men de fångades istället på bild på flygplatsen påväg hem från deras semester. 

På fotona som är tagna kan man se att Selena sitter i Justins knä och de håller armarna om varandra. Vid ett tillfälle ser det ut som om de har en djup konversation, tills Justin räcker ut tungan åt Selena, vilket hon verkar tycka är gulligt och skrattar sedan åt det.

''De var väldigt tillgivna'' sa ögonvittnet. ''Det kysstes och satt tillsammans och pratade. Det såg väldigt förälskade ut.''

Justin och Selena flög sedan hem var för sig. De påstås vara påväg hem till sina respektive familjer för att fira jul. Under flygresan, twittrade Justin ''All alone on the jet, missin u already :('' 

Jelena spenderar kanske lovet ifrån varandra, men de vet säkerligen hur de ska hetta upp förhållandet i vintertiden.

- Hollywoodlife
Man kan aldrig vara helt säker när det gäller förhållandet mellan Justin och Selena. Men nu verkar det som om allt är bra igen. Vad tycker ni om denna nyheten?


Name: alma

Jag tycker det är jätteskönt att dem är tillsammans igen!!!!

Date:2012-12-23 - Time:18:29:14
Name: frida

skit dålig nyhet

Date:2012-12-23 - Time:19:06:10
Name: Eleonor Möller

jag tycker att det är en jätte bra nyhet jag älskar verkligen Jelena och jag hoppas att de är tillsammans länge :)

Date:2012-12-23 - Time:19:11:04
Name: angiiii

den här nyheten kändes mer sann man blev glad

Date:2012-12-23 - Time:19:17:29
Name: jelenators

Jepp så sköt att ha dom tillbaka

Date:2012-12-23 - Time:19:33:38
Name: Linda

Inte alls bra

Date:2012-12-23 - Time:20:38:41
Site: http://nobodyperfect.blogg.se
Name: Emma

Ska jag vara ärlig så tycker jag bara att det är irriterande. Selena och hennes crew slängde så mycket skit över Justin på Twitter och fick honom att se ut som världens sämsta pojkvän när de "gjorde slut" i mitten av december. Jag är faktiskt besviken för att han kämpar så för att få henne tillbaka. Hon är inte värd det.

Date:2012-12-23 - Time:21:25:52
Name: Isabella

Jag håller verkligen med Emma, men Justin verkar lycklig nu så det är ju jätte positivt "Justin smiles, Beliebers smiles" :)

Date:2012-12-23 - Time:22:23:01
Name: Anonym

Håller helt med Emma, hon är inte värd det.

Date:2012-12-24 - Time:15:53:07
Name: julie

vad fan vet ni om att hon inte är värd det? Hon är en väldigt fin och snäll tjej. Hon är visst värd det. Alla har samma värde för i helvete, Justin är inte mycket bättre än någon. Och detta säger jag fast än jag är belieber. Han är ändå på samma nivå som allihopa, han är en människa, inte en gud. sen har deras förhållande absolut INGENTING att göra med oss. Om dem älskar varann, vilket jag är säker att dem gör för att dem har stannat med varann fast än folk skickar hat till selena o.s.v är ett bevis på att dem är kära. Men vad fan har vi med hans förhållande och göra? Allt vi behöver bry oss om är han, hans musik, och definitivt inte sitta och vara bitter bara för att han inte är tillsammans med dig och hata varenda tjej som han går ut med. För sanningen är att, vilken tjej som helst kommer inte vara värd det i era ögon.

Date:2012-12-25 - Time:02:13:54
Name: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAA!

Date:2012-12-26 - Time:10:55:16
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: