Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-12-30 / FILED UNDER: Instagram

Justin instagrammar

"Me and @liltwist in the jungle -photo credit @ryanbutler"@justinbieber: Newtat
''Newtat''
@justinbieber:I don’t wear shorts on stage so no u won’t ;) you will see me swag it out on stage though :p
''I don’t wear shorts on stage so no u won’t ;) you will see me swag it out on stage though :p''
@justinbieber: because because because
''because because because''
 
@justinbieber: Vacay
''Vacay''

Name: Im a bog fan but not a believe

Justin börjar att tatuera sig för mycket och för stora tatueringar tycket jag.. Vad tycker ni?

Date:2012-12-30 - Time:21:29:37
Name: Louise

Hej! Jag har en fråga om bloggen, om man inte har läst typ på en vecka och man ska göra det och man gör det på mobilen, hur gör man får att gå till nästa sida? Asså om jag har läst hela sidan och jag vill läsa mer, det brukar finnas liksom en "nästa" knapp och en "föregående" knapp. Har ni en sån? Eör måste man tex trycka på december för att se hela månaden? Tacksam för svar

Date:2012-12-30 - Time:23:47:31
Name: Louise

Hej! Jag har en fråga om bloggen, om man inte har läst typ på en vecka och man ska göra det och man gör det på mobilen, hur gör man får att gå till nästa sida? Asså om jag har läst hela sidan och jag vill läsa mer, det brukar finnas liksom en "nästa" knapp och en "föregående" knapp. Har ni en sån? Eör måste man tex trycka på december för att se hela månaden? Tacksam för svar

Date:2012-12-30 - Time:23:47:32
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: