Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-07-30 / FILED UNDER: Blandat

Justin Bieber: "Jag är en rump kille"

 

I en intervju med Q Magazine kunde Justin Bieber, 18, inte hålla tillbaka sin kvinnliga favorit fördel!

 

"Jag tror jag är en rump kille", erkände pop sångaren. "Jag gillar rumpor helt enkelt. Jag dras till dem."

 

Inte nog med att Justin erkände att han gillar rumpor - han erkände också vilken rumpa som är hans favorit!

 

"Har jag några favoriter?", frågade Justin. "Nicki Minaj har en fin en."

 

- Hollywoodlife


Name: Clara

Kan ni inte översätta liite bättre, haha det är alltid så himla direkt taget från Hollywood life...hur ofta skriver ni EGNA inlägg utan kopierad text, med egna, åsikter, tankar osv. Shape it up a little! ELler är ni så dåliga på engelska att ni inte fattar vad engelska uttryck blir på svenska?

Date:2012-07-31 - Time:15:33:47
Name: Ida

Vad roligt att du startat en Justin fan blogg! Jag älskar Justin, så kmr läsa. I love Justin Bieber!!! <3

Date:2012-07-31 - Time:20:14:09
Site: http://idislove.bloggplatsen.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: