Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-07-28 / FILED UNDER: Blandat

justin producerar låt till selena:

 
Justin Bieber och Selena Gomez är nog det sötaste paret i Hollywood, med alla deras semestrar och födelsedagsmiddagar de planerar med varandra. Och nu när Justin börjar producera musik för första gången, bara för Selena, har de blivit ännu sötare ihop!
 
I en intervju med Canada's New Music Live med Will.I.Am, pratade han om när han stötte på Justin på flyplanet påväg till Toronto efter Teen Choice Awards galan. "Han knackar mig på axeln och säger... du, jag vill visa dig en låt som jag själv har producerat och skrivit. Jag är verkligen exalterad över det då det är den första låten jag producerat helt själv". 
 
Will berättar att de satte sig ner och lyssnade på låten tillsammans på Justins laptop. "Låten var riktigt bra. Han sa såhär: ja, jag skrev den till Selena och den är väldigt bra. Och det var den verkligen, riktigt, riktigt bra" - berättar Will.I.Am.
 
Här är intervjun med Will.I.Am där han berättar allt:
 
 
- Hollywoodlife.com
 
 

Name: Ia

Lägger ni in varje inlägg i kategorier? I så fall, kan jag "komma åt" dem så att jg kan tex klicka in på photoshoots?

Date:2012-07-28 - Time:15:33:31
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: