Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-06-30 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Inga planer för ett samarbete med The Wanted


Även om det pratades kring en möjlig duett mellan Justin Bieber och pojkbandet The Wanted, så avslöjar Justin Bieber att han inte har några planer att spela in nytt för stunden. I en intervju med We Love Pop magazine, säger 18-åringen, "Alltså de har spelat in massor med bra låtar som Scooter spelat för mig och jag kan inte vänta tills jag får höra deras nya album. Det borde bli intressant. Men vi har precis avslutat inspelningen av mitt egna album, så jag tror att jag har haft nog med inspelningstid för de nästa 6 åren."
 
Justin som släppte hans nya album "Believe" den 19 juni är fortfarande #1 på the Billboard Album Charts. 'One less lonely girl' sångaren har istället gjort planer om att göra en duett med rivalerna One Direction. Vi kommer kanske se ett samarbete mellan Justin Bieber och One Direction på deras nya album.
 
Tidigare i en intervju, avslöjade Justin möjligheten, "One Direction killarna är jättebra. Vi har väldigt kul när vi är tillsammans. De kom tidigare till mitt hus och vi chillade bara vid poolen, lyssnade på musik. Vi pratade om att ha ett samarbete genom en sång på deras nya album. Det kommer bli jättebra!"
 
Nåväl, vilket samarbete som helst med Justin Bieber skulle verkligen vara coolt för hans fans. Kanske en duett med hans flickvän Selena Gomez som troligen skulle vara grädden på moset.
-Justinbieberoriginal


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: