Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-11-30 / FILED UNDER: Blandat

Bebis drama är tillbaka!



Du kanske trodde att Justin Bieber's faderskapsdrama med berömmelse sökande Mariah Yeater var över och klart efter att Justin tog ett test-DNA för faderskap förra året (september-2011). Men nix, allt det har kommit tillbaka igen.

Mariah's advokat Jeffery Leving hävdar att han aldrig fått resultatet från DNA-testet av Justin.

Jeffery Leving berättade till Daily News: "Jag har inte sett [Biebers] resultat av DNA-provet eller haft dem granskade. Om det fanns ett första test, och jag har ingen dokumentation om att ens säga att det fanns ett, blev jag inte försedd med resultaten."

"Jag har inte haft mina krav på ett oberoende DNA-test utfört av Mr Bieber."

Om du har glömt, anklagade Mariah Justin för att vara far till hennes nu 15-månader gamla son Tristyn efter att de påstås haft sex i Staples Center badrummet efter en show. Justin har förnekat dessa påståenden sedan början. Han skrev även en låt om Mariah för hans album Believe.

- JustinBieberZone

Name: dö mariah

kan inte mariah bara dö ?? Människor gör verkligen allt för att få pengar.

Date:2012-12-01 - Time:00:58:55
Name: Anonym

Så synd om justin med allt det hära bebis drama och specielt nu ner hans förhålande me selena inte är så brasilen

Date:2012-12-01 - Time:08:57:48
Name: Anonym

Kan inte hon bara dö

Date:2012-12-01 - Time:10:55:13
Name: Anonym

ASSSÅÅÅ OH FÅR DAMP FUCK HENNE ! bitch som om justin skulle gå med henne euuw

Date:2012-12-01 - Time:14:13:21
Name: Anonym

OMG hattar henne hon borde gå och skafa sig ett eget liv

Date:2012-12-01 - Time:15:37:32
Name: Anonym ♥

herregud va dryg -.- LÅT JUSTIN VA FÖRFAN. ingen människa vill väl va ihop med mariah hon är dessutom ett äckel!!

Date:2012-12-01 - Time:20:32:15
Name: Anonym

Vad heter låten?

Date:2012-12-02 - Time:17:42:59
Name: jag

dafuq? jag hater mariah! jag har läst att hon har suttit inne i fängelse 2 gånger, kan hon gå tillbaka dit?!?!?! låt justin va för he*vete!!!

Date:2012-12-04 - Time:15:26:49
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: