Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-11-29 / FILED UNDER: Jelena

Selena har regler för Justin

Selena har satt grund regler för Justin Bieber, för att på bästa sätt hålla deras förhållande vid liv. En källa i Biebs omkrets berättar för Life & Style: ''Selena fastställde regeln om vad Justin måste göra för att göra henne lycklig. Hon var väldigt noga och berättade för Justin att om han förstör detta, är det slut.'' Den viktigaste regeln för att göra henne lycklig är enkel. Justin ska hålla sig ifrån andra kvinnor. Selena vill inte dela honom med andra. 'Selena sa att han inte kan ha tjejer och modeller på sitt hotellrum. Selena och Justin har nu en två veckors- regel, de kommer inte gå längre än så innan de ser varandra. Det menas med att gå på dejter,  gå längs stranden, äta glass och bara vara barn.'
-oceanup
Det verkar vara väldigt olika historier kring Justin och Selenas krångliga förhållande. Som sagt så vet väl ingen helt säkert, förutom dom själva. Mycket är rykten och vi på bloggen står inte för att någon information är sann. Men vi vill gärna höra hur ni tycker kring allt med Justin och Selena? Hur kommer det bli mellan dom tror ni?
 
 
 
 
 

Name: Matilda

Varför ska Selena hålla på så där? Om hon verkligen älskar Justin ska hon låta honom vara en popstjärna. Hon behöver inte bli avundsjuk för att han hänger med modeller en gång. Jag tror tyvärr inte det komemr hålla. Selena är alldeles för konstig...

Date:2012-11-29 - Time:22:37:23
Site: http://matildawestervaldt.blogg.se
Name: Isabella

Jag tycker att i början när Justin och Selena dejtade så kändes dom fake på något sätt. Sen så vart dom jätte söta tillsammans och dom var verkligen kära i varandra, men nu så känns det som om Selena utnyttjar Justin och bara spelar ett spel på berömmelse. Jag tycker att dom har gjort sitt. Dom bråkar så mycket och det verkar som om Selena inte är där för att göra Justin lycklig längre. Justin borde vara singel ett tag nu för allt som har varit så krångligt med Selena och sedan börja dejta någon som verkligen är där för Justin och vill inget annat än hans bästa. Selena har varit en bra tjej för Justin, tills nu. Det känns inte som om hon är lika trevlig längre, hon verkar så mycket drygare än förut.
Sen om man ser ur Selenas perspektiv så håller jag fullständigt med henne om att man blir svartsjuk om ens kille är med VS modeller, på sitt hotellrum och sedan går på bio med dom. Visst jag vet att dom bara var vänner men ändå.
Selenas svartsjuka visar ju faktiskt att hon bryr sig om Justin men jag tycker fortfarande att Jelena är över, Justin älskar henne jätte mycket men Selena uppskattar inte allt det som Justin ger henne och då förtjänar Justin någon bättre! :) <3

Date:2012-11-29 - Time:22:46:43
Name: Anonym

Jag tror inte på det där alls faktiskt. Tror mycket mer på rykterna om att dom har setts ute på date nu senast igår kväll efter Justins uppträdande på MSG, att dom har setts hälla hand, kyssas osv.. Och selena fick själv en fråga om vad hon tyckte om alla rykten här om dan, och hon svarad typ "jag läser inte dom, jag bara flinar" eller nåt sånt. Såå jag tror att dom fortfarande är tillsammans:)

Date:2012-11-29 - Time:23:33:46
Name: Evelina Andersson

Själv tycker jag bara det är lite löjligt eftersom, dom ska liksom ändå kunna lita på varann utan att sätta upp "regler" Jag menar, varför sätter inte Justin upp regeler för henne då ? Men det kanske inte ens är sant liksom, men om de är det tycker jag det är riktigt löjligt av selena hur gammal är hon liksom ? (Min åsikt, inget illa mot henne)! Men det jag tror är att deras förhållande är hyfsat okej! Tror inte så mycket på all drama som skrivs i tidningarna.. Tror inte de är så "dåligt" som alla säger.. tror båda är lyckliga med varann.. :)

Date:2012-11-30 - Time:08:20:30
Name: Ida

Alltså om detta är sant så hatar jag Selena just nu. Han får ju för fan göra vad han vill. Men, jag tror inte att detta är sant och jag tror bara på att detta är ett rykte för hon är en sån underbar person så sånt skulle hon nog aldrig säga till honom, HOPPAS JAG INTE!

Date:2012-11-30 - Time:09:22:26
Site: http://youknowiidaa.blogg.se
Name: anonym

Håller med Isabella totalt! Deras förhållande börjar bli väldigt krångligt nu asså.

Date:2012-11-30 - Time:16:00:54
Name: Tussan

Jag tror inte på dethär detta låter jättekonstigt. man ska oxå tänka på att detta är två väldigt unga människor så det är nog inte helt lätt alla gånger. Sen tror jag tidningarana är bra på att hitta på ibland kan det säkert ligga lite sanning i det men så lägger dom på lite extra.

Date:2012-11-30 - Time:18:20:56
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: