Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-11-19 / FILED UNDER: Evenemang

Vad tyckte NI om Justins outfit igår?


Även om ni inte har sett galan än, har ni säkerligen redan sett ett flertal bilder av Justin från igår. Så, vad tycker ni om hans outfit? Jag tyckte han såg riktigt bra ut, comfy men ändå inte! Och skorna var riktigt coola, dock kan jag tycka att de inte riktigt hörde hemma på röda mattan då de påminner om tofflor, haha...

Vad tycker NI om Justins outfit under gårdagens AMA, Beliebers?

Name: Lina L

Jag tycker att hans klädder var jätte snygga! :)

Date:2012-11-19 - Time:17:40:58
Name: biebertimelover!

Jag älskar justin, men hans kläder börjar gå lite övver styr nu tycker jag... tråkigt att säga, but it's the truth.. kolla skorna lixom?! ser ut som röda gammel-gubbe-skor med lite nitar på.....

Date:2012-11-19 - Time:18:26:56
Name: Dominique

Skorna kanske inte var de snyggaste men whatever. Annars är han stekheeeet ^^ <3

Date:2012-11-19 - Time:18:45:46
Name: Anonym

hans outfite var skit fin och han var riktig het med linnen .....MEN SKORNA???? jag trodde först att det var tofflor men det var de inte....skorna passade inte justin skulle ha andra skor
men skorna som han hade när han sjöng var super fina...#BELIEBERS
#BELIEVE

Date:2012-11-19 - Time:21:34:39
Name: natalie

Jag tyckte hela hans outfit var stunning! Det jag mest älskar med hans klädval i detta fall är att han liksom känner att han inte behöver klä upp sig i världens feta kostym för att folk ska tycka om honom. Han känns liksom sig själv och det är mer än nog för mig c:

Date:2012-11-20 - Time:07:09:41
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: