Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-10-28 / FILED UNDER: Blandat

Om flygplan, svordomar, fansen m.m!


Justin Biebers exklusiva photoshoot och intervju via dailymail.co.uk.


Om att köpa ett flygplan: "Inte en chans. Det är totalt slöseri med pengar. Du köper planet, sen måste man betala för parkering, och som pricken över i:et måste du tänka på bränslet, kostnaden för bränslet - det kanske är $ 4.000. Även att hyra ett privatplan kostar typ $50.000 eller $60.000. När du väl kommer in i det blir det till en vana - en dålig vana. Jag hämtar en när jag behöver den - om jag måste gå någonstans direkt - men du vill verkligen inte köpa ett plan: det är definitivt inte värt det."

Om musik: "Jag kommer aldrig sluta att jobba. I allt det jag velat göra inom musik har jag aldrig haft någon rädsla för. Men nu när jag är på toppen finns det ingenstans att gå förutom ned, för mig handlar det om att stanna stående på toppen. Jag är inte längre ett barn - jag är vuxen, jag fattar besluten och jag vill fortsätta växa, och det tror jag att jag kan."


Om svordomar: "Min musik kommer aldrig innehålla svordomar. Aldrig. "

Musik vs. skolan: "Det som hände var att jag hittade något jag ville vara bra på. Jag var inte bra i skolan eftersom jag inte hade någon passion för det. Om jag inte hade hittat musik hade mitt liv varit dåligt. Min familj är fattig så den cykeln skulle fortsatt. Mina barn skulle ha varit fattiga och deras barn skulle också ha varit det. Jag känner att jag bröt cykeln och när du kommer att bryta cykeln, behöver du inte gå tillbaka. "


Om missuppfattning: "Det är den största missuppfattningen om mig. Folk tror att jag är en produkt - som om de tyckte att de hade hittat det här snygga barnet som de klippte håret på, sätte Auto-Tune på hans röst, skrev bra låtar till honom, lärde honom att dansa och sa sedan: 'Här är en popstjärna för dig.' Jag är så långt ifrån det. Jag är en musiker, jag spelar instrument, skriver jag låtar. Jag är en affärsman, jag vill skapa ett imperium. Jag vill att folk ska veta att jag inte bara kan sjunga låtar. Jag är killen som undertecknade tjejen som hade den största singeln runt om i världen (Carly Rae Jepsen med Call Me Maybe: han tog henne till Braun, som gav honom en 50 procent deal när han signerade henne). "

Om One Direction & The Wanted: "Jag är inte hotad av någon, ingen kan hota mig. Det är faktiskt coolt att ha andra ungdomar på scenen. Jag har spenderat många år ensam på alla dessa awards - nu finns det andra människor i min ålder. Jag umgås med One Direction, och killarna från The Wanted är roliga, riktigt roliga killar. Jag håller avstånd när de går till klubbarna för att ha sitt roliga - jag går hem. Att dricka är definitivt ett sätt, men det är inte för mig. Jag vill fortfarande att folk ska tro att jag är en god människa, ett gott inflytande. Jag vill vara här i morgon också. "

Om fansen: "Jag älskar mina fans, jag älskar masshysterin. Jag menar, detta är det jag alltid velat ha. Och du måste komma ihåg att jag var den där killen utan marknadsföringskampanj, det var mina fans som fick mig hit. Det var de som dök upp på radiostationer när jag spelade där och det var så jag fick mitt skivkontrakt. Det var så alla började säga, 'Vem är den här killen, Justin Bieber, som har 10.000 tjejer utanför en galleria i New Jersey?'"

Om att flyga: "Jag har precis börjat ogilla flygning. Det skrämmer mig. När jag får ångest, sjunker mitt hjärta och börjar slå riktigt snabbt som om det kommer att explodera. Och när det finns konstiga ljud blir jag liksom, 'vad är det för konstigt ljud?' Folk säger att du har större chans att råka ut för en bilolycka än en flygkrasch, men de kanske flyger en gång per år och jag är på plan hela tiden. Och hela tiden tänker jag på att jag inte har någon kontroll. Om detta plan kraschar är jag död. Det känns som att varje gång jag går på ett plan riskerar jag mitt liv. "


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: