Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-10-31 / FILED UNDER: Blandat

Flyger till Justin om det känns dåligt



Justin Bieber och Selena Gomez har tvingats spendera tid isär medan Justin är ute på sin Believe turné och Selena är upptagen med att filma sin Wizards of Waverly Place återföreningsfilm. När rykten hävdar att dessa två är på väg att göra slut, har Selena öppnat upp om vad hon har gjort för att se till att deras kärlek varar!

I decembernumret av Glamour fick Selena frågan hur hon någonsin hittar tid för att träffa Justin eller hennes BFF Taylor Swift, undrar om de messar varandra hela tiden. Selena svarade: "I grund och botten!" Om smsande. Hon fortsatte: "så pratade jag faktiskt med Taylor förra veckan och vi ba, "Jag kommer inte ens ihåg den senaste gången jag såg dig," vilket är väldigt olyckligt. Men om det blir för hemsk, flyger jag till Taylor eller flyger hem eller så flyger jag till Justin. "

- Hollywoodlife

Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: