Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-09-28 / FILED UNDER: Blandat

Pattie's intervju med US Weekly


Mamma Pattie har gott om visdomsord till Justin. Hon öppnar upp om sin historia av sexuella övergrepp och hennes kamp som en tonårsmamma i hennes nya memoar, "Nowhere But Up: The Story of Justin Bieber’s Mom."

Hon berättar till US Weekly: "Jag har varit med om så mycket smärta i mitt liv att jag alltid har lärt honom att inte ta den hårda vägen. Lär dig av mina misstag."

"Mina föräldrar separerades vid tidig ålder... då började jag bli utsatta för sexuella övergrepp med början vid 4 års ålder. Och det fanns vissa pågående missbruk fram tills jag var ungefär 10 år gammal."

"Det snedställde verkligen min syn på män, sex... allt rent."


Pattie förlorade sin oskuld vid 15 års ålder och blev gravid med Justin vid 17.


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: