Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-09-28 / FILED UNDER: Blandat

Selena Gomez erkänner: "Jag kommer ansluta mig till Believe Tour"



Selena Gomez älskar att stödja sin kille Justin Bieber, och hon kommer att fortsätta att göra det när han börjar sin Believe turné den 29 september!

"Jag ska försöka. Jag ska se till att jag går på ett par konserter men jag spelar in just så... ", sa Selena till Ellen på frågan om hon skulle gå på Justin's turné.

Den 18-åriga popstjärnan har redan lämnat, enligt hans vackra flickvän. Och medan hon säkert inte kan vänta att se Justin igen, kan hans buss hålla henne på längre avstånd än han hoppats.

"Det är för mycket killar på bussen," la Selena till.
 
- Hollywoodlife

Name:

Hon kan fortsätta spela in. Ingen vill ha henne på touren.

Date:2012-09-29 - Time:15:26:32
Name: -

Håll käft.

Date:2012-09-29 - Time:23:26:04
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: