Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-04-14 / FILED UNDER: Fans

Träffar fans






     




 

Name: Sandra

Nu börjar konserten i Danmark närma sig, kan inte ni tipsa om dom ska göra nåt spec där?? Asså hålla upp skyltar med något skrivit på, har hört någont om att de ska stå "proud" men är absolut net säker, snälla hjälp tror många svenskar ska dit också!

Date:2013-04-14 - Time:19:34:47
Name: Angelina

Hej! Det känns som alla har planerat olika grejer att göra på konserten tex ljushav, lappar mm och jag blir helt förvirrad, kan inte ni skriva ett inlägg om vad som kommer ske under konserterna och under vilken låt det kommer vara ljushav.
Tack på förhand :)

Date:2013-04-14 - Time:20:07:41
Name: Klara

Skulle ni kunna ha en frågestund om Justin Bieber konserten i Sverige! Jag har nämligen massor av frågor jag undrar över! Snälla jag ber er! Det skulle guld värt! :D

Date:2013-04-14 - Time:20:31:33
Name: ida

kan inte ni skriva vart justin skulle mest troligt vara i stockholm. vilket hotell , resturang osv.... tacksam för svar då jag inte har någon aning.

Date:2013-04-15 - Time:13:51:20
Name: ida

kan inte ni skriva vart justin mest troligt skulle befinna sig i stockholm, då jag inte har någon aning.. blir tacksam för svar

Date:2013-04-15 - Time:13:52:45
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: