Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-02-28 / FILED UNDER: Blandat

Argt fan skriker till Justin i London: "Jag hatar dig"



Detta är otäck! Justin Bieber försökte komma in i nattklubben - det spårade ur efter att paparazzi och hans livvakter fick in ett slagsmål. Men det var inte bara det, Justin Bieber lyckades också göra ett fan argt.

Det arga fanet skrek åt Justin: "Jag kom hit bara för dig... Tack... Jag hatar dig. "




- JustinBieberZone

Name: nicole

idiot, stackars justin vad kan han göra?

Date:2013-03-01 - Time:09:59:06
Name: Moa

Justin kan ju inget göra, han kan inte riskera sin säkerhet eller fansens säkerhet. Det är inget riktigt fan om man säger "jag hatar dig" bara för att han måste skydda sig från alla fotografer.

Date:2013-03-01 - Time:10:01:25
Name: Anaïs Wilson

herregud,, vissa beliebers visar ingen respekt alls,..

Date:2013-03-01 - Time:14:12:27
Site: http://wakeupandlive.blo.gg
Name: Emma

Har ni någon anning om vart man kan köpa en såkallad justin bieber stand up? Alltså en kartong docka i verklig storlek? Om ni skulle hitta det, kan ni väl tipsa i ett inlägg? Vet många fler som söker det :)

Date:2013-03-01 - Time:22:07:16
Name: mia

buttericks stockholm

Date:2013-03-01 - Time:23:39:04
Name: anonym

jag tror att han nån gång kommer bli trött på det här med tour och så, eller?
Jag menar han festar jätte mycket nu och typ så fort en tour är klar så går han till en klubb? eller det verkar ju så när man ser en ny bild på justin när han är i klubben. av allt festande kanske han inte orkar gå på touren? jag vet inte men en sak har jag märkt på det senaste meet & greet fotorna, han har slutat le och göra roliga miner... :(

Date:2013-03-02 - Time:07:22:43
Name: Saga Forsberg

Hej, jo jag undrar om någon vet vad som hände igår? Justin twittrade ju "worst birthday" :(

Date:2013-03-02 - Time:10:42:11
Site: http://anonymouslittlegirl.blogg.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: