Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-30 / FILED UNDER: Blandat

Selena känner sig "riktigt bra" efter upplösningen med Justin


Mår Selena Gomez bättre efter uppbrottet med Justin? Det kan du ge dig på!

Selena chattade med E! News (den 29 januari) om hur hon hanterat det efter upplösningen med Justin efter två år i ett förhållande. "Jag mår bra. Jag mår riktigt bra. Jag har spelat in, haft det mycket roligt med mina vänninor, har det bra. "

Och medans hon håller tag i mamma från att avslöja för många detaljer om hennes nya musik (hon har redan spelat in 16 låtar!). Sa Selena att hon har det mycket roligt.

"Jag har det mycket roligt att uttrycka allt som jag känner. Jag har sagt till människor att jag definitivt är lite mer kaxig nu. Jag är lite mer talträngd. "

Kan detta vara svaret på Justins "Nothing Like Us"?

- JustinBieberZone

Name: Tussan

Kan man lita på E News riktigt??? ibland känns det som tidningar sätter ihops sin egna hypoteser.

Date:2013-01-31 - Time:01:05:25
Name: Becca

Hej lögnen c:

Date:2013-01-31 - Time:07:58:48
Name: Anaïs Wilson

ojojojo!

Date:2013-01-31 - Time:08:54:51
Site: http://wakeupandlive.blo.gg
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: